Scooters gestolen bij politiebureau - Ridderkerk 18-09-2007

Auteur Topic: Scooters gestolen bij politiebureau - Ridderkerk 18-09-2007  (gelezen 4757 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Gepost op: 18 september 2007, 17:12:24
Net zoiets als brand bij de brandweer???  ::) ::)

http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=/News%2FDefault%2F2007%2Fseptember%2FScooters%20gestolen%20bij%20politiebureau

Scooters gestolen bij politiebureau

18 september 2007

In Ridderkerk zijn in de nacht van zondag op maandag vier politiescooters en zeven in beslag genomen scooters gestolen. Deze stonden in de garage en op de afgesloten binnenplaats van een politiebureau aan de Kievitsweg.

Ook zijn de ruiten van twee geparkeerde politieauto's vernield. Deze wagens stonden ook op de binnenplaats.

Politieagenten die om half 5 maandagochtend bij het bureau kwamen ontdekten de diefstal en de vernieling. De politie is een onderzoek begonnen.

tcf

• Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 18 september 2007, 20:17:33
Het moet niet gekker worden!  :o

Dit is nu het resultaat van de sluiting tijdens de nachtelijke uren van bureaus door heel het land.
Sowieso belachelijk dat je daardoor soms tientallen kilometers moet rijden om bijv. aangifte te kunnen doen.

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 18 september 2007, 22:12:30
als zelfs het politie bureau niet veilig is... wat is dan wel veilig

fikkie

• Senior gebruiker
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #3 Gepost op: 19 september 2007, 20:48:01
het is wel een kwestie van lef hebben! heel stiekem moet ik er wel een beetje om lachen....... maar dat zeg ik natuurlijk niet anders heb ik het weer gedaan!

tcf

• Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 19 september 2007, 20:57:44
het is wel een kwestie van lef hebben! heel stiekem moet ik er wel een beetje om lachen....... maar dat zeg ik natuurlijk niet anders heb ik het weer gedaan!

Ik snap wat je bedoelt ;)
Het moet niet kunnen, die gasten hebben inderdaad heel erg veel lef....

Christian010

• Senior gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 19 september 2007, 21:02:36
Ik snap wat je bedoelt ;)
Het moet niet kunnen, die gasten hebben inderdaad heel erg veel lef....

En stalen zenuwen.... :|

SIGMARTIJN

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #6 Gepost op: 20 september 2007, 13:38:37
dan ben ik weer benieuwd naar de beveiliging van de politiebureaus.
Het zal toch niet zo zijn dat er een beveiligingsbedrijf wordt ingehuurd om het bureau te beveiligen...? ;) :D
Als je met het antwoord kunt omgaan, kun je alles vragen

7194

• Senior gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 21 september 2007, 21:20:59
dan ben ik weer benieuwd naar de beveiliging van de politiebureaus.
Het zal toch niet zo zijn dat er een beveiligingsbedrijf wordt ingehuurd om het bureau te beveiligen...? ;) :D

Dat gebeurd op meer plaatsen dan je denkt hoor... Lijkt me ook wel logisch, dan kunnen de agenten zich bezig houden met de hoofdtaken. Mooi opgelost toch?

SIGMARTIJN

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #8 Gepost op: 24 september 2007, 08:05:20
geloof ik best, maar het is toch een beetje een raar idee dat de politie niet meer in staat is zijn eigen spullen in de gaten te houden (door personeel en geld te kort denk ik...)
Als je met het antwoord kunt omgaan, kun je alles vragen

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 26 september 2007, 19:21:20
Dit had je kunnen verwachten dat de politie die hoop op zou nemen!!  ^-^ ;) Door het AT aangehouden... ik denk niet dat ze dat verwacht hadden...  :D

http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=/News%2FDefault%2F2007%2Fseptember%2FDieven%20politiescooters%20opgepakt

Dieven politiescooters opgepakt

26 september 2007

De politie denkt met de arrestatie van vier jongeren de scooterdiefstal op het politiebureau van Ridderkerk te hebben opgelost. De verdachten van 17 tot 20 jaar komen uit Rotterdam en Ridderkerk.
De jongeren zijn dinsdag door een arrestatieteam van hun bed gelicht of van de straat geplukt. Ruim een week geleden werden uit de garage van het bureau elf scooters gestolen.

De politie nam de zaak hoog op en schakelde onmiddellijk een groot team van rechercheurs en buurtagenten in om de daders op te sporen. De gestolen spullen zijn in twee garagebozen teruggevonden.