tjonge tjonge er worden weer een aantal aannamens gemaakt in dit topic.
In de gemeente Huizen en Gorichem is een gemeentelijke verordering van kracht die het gebruik Legaal maken.
Er zijn ook andere kleuren led-bordjes in omloop (ik gebruik (illegaal) amber led's =
www.brandweerbordje.nl)
Er blijven altijd lieden die als een dwaas door het verkeer schieten als de pieper gaat met en/of zonder verlicht brwbordje, die mag je van mij gerust op onverantwoord gedrag aanspreken. Daarin tegen gaat het gros op een normale manier door het verkeer en zal het verlichte brwbordje hooruit de herkenbaarheid (en daardoor ook het begrip) te goede komen, er zitten geen rechten aan het bordje.
Sterker nog, als een malloot naar de kazerne rijden met het bordje is erg dom een ieder weet waar ze je kunnen terug vinden om hun beklag te doen!
wbt de ikke ikke ikke metaliteit; dat is toch een algemeen beeld wat ik overal op straat tegenkom ongeacht of ik prive of zakelijk gebruik maak van de openbare weg. Ik geef vaak een ander voorrang ook al heb ik de regeltjes aan mijn zijde, nee mijn beeld is toch echt dat we elkaar op de weg het licht niet meer gunnen.