dit blijft natuurlijk een interpretatie verhaal, tot op heden is mij niet bekend gemaakt dat iemand daad werkelijk een bekeuring heeft gehad, en geloof mij ik vertoef dagelijks in die kringen die het als eerste te horen krijgen als er iemand voor is geverbaliseerd, maar goed er hoeft maar 1 agent te zijn die er een prestige zaak van wil maken, zo werkt dat in democratisch nederland, we zullen het afwachten, zo zijn op dit forum vele zaken aan de orde gekomen die onder dezelfde noemer vallen, bijv. reddigsbrigades met toeters en bellen, mag ook niet, mits.......
art.160 lid 6 is echt zo'n kapstok, ja als je alles ecaxt volgens de wet doet mag iedere politie agent uitstappen en wordt zijn voertuig in beslag genomen want deze is uitgevoerd met retroreflekterende strepen zoals volgens art.5.2.65 niet is toegestaan(hiervoor zou per voertuig op kenteken een ontheffing moeten worden afgegeven), wie moet dan wie aanhouden, en ja wij hebben het over het zelfde, namenlijk dat ze eens voort moeten maken met het aanpassen van de diverse wet en regelgeving, en dan wel gebaseerd op een goed, eerlijk en gedegen onderzoek, maar.... ze hebben nog zoveel belangrijkere zaken eerst af te handelen, zodat we ons af kunnen vragen wanneer ze daar ooit aan toe komen.