Maar die brandverzekering zorgt er niet voor dat je dierbaren of jijzelf zsm uit die benarde positie worden bevrijd...
Dan pleit ik liever voor beroeps die 24/7 op de kazerne zitten dan maak ik nog meer kans op gered te worden.........
Maar ik heb de regelgeving niet in de hand: ik zie in het verkeer al te veel "eigen" verkeersregels zoals het naar links op de snelweg zodat invoegers heel gemakkelijk kunnen invoegen maar zien niet dat er op de rechterbaan behoorlijk geremd moet worden.
Je ziet al dat invoegers er vanuit gaan dat men naar links gaat..............
Ik zie dat ook met de rode ledbordjes men gaat eigen regels maken en de daar bij behorende excusen.
Men gaat er op een gegeven moment van uit dat men aan de kant gaat en je kan de reacties al lezen dat men het raar vind dat men er niet op reageert met dit antwoord (valt me nog me dat het niet eerder is gebruikt) als "hoogtepunt"
We leven eenmaal in een land met regeltjes. Ik zeg niet dat ik nooit de regels overtreed maar daar neem ik de volle 100% verantwoording voor zonder allerlei excuses en redenen (dat zal de gemiddelde agent denk ik ook vreemd vinden als ze mij aan gaan houden)
De wetgever is van mening dat vrijwillige brandweerlui geen optische en geluidssignalen mogen gebruiken punt
Er is aan de brandweerkorpsen / commandanten een taak , indien zij dit wensen, hiervoor te gaan pleiten.
Maar niet zelf wat gaan ondernemen.
Ik weet ook wel dat de gemiddelde agent dit toestaat en dat zij niet de brandweermensen gaan bekeuren, de keuze van de agent.
Maar het zal een keer mis gaan en de vrijwilliger dan jouw of je geliefde aan rijd* dan wil ik eens horen hoe je er dan over denkt , dan sta je vast ook te schreeuwen en te vloeken dat die geen recht heeft om het bordje te gebruiken......
* dat kan ook gebeuren...of niet?
en het was makkelijk kopieëren