Bedankt voor je info/commentaar tintin.
Ik ben het met je eens dat je niet zo moet redeneren als je geen pleeg kan worden dan wordt ik maar chauffeur. Voor chauffeur moet je rijden je passie zijn zeg je. Nou is dat juist ook een hobby van mij vrouw. We zijn op haar initiatief naar de autorai gegaan (komt niet zo vaak voor
) Dus wat dat betreft zit het wel goed.
De opleiding HBO-V en daarna de stages zou ze wel redden al wordt het wel moeilijk. De info hebben we al in huis maar het grootste probleem is dat ze niet zeker weet of ze de eerste verantwoordelijkheid die een pleeg heeft wel wil dragen.
Daarnaast hebben we ons goed (laten) informeren over de verschillende functies bij de ambu. Er staan bijvoorbeeld enkele filmpjes op ambulancezorg.nl die er duidelijk zijn over de gescheiden taken.
Dat praktisch probleem dat je noemt was ik al bang voor. Mijn vrouw belt deze week met de verschillende posten/bedrijven in de buurt om nog wat meer info te krijgen.
Nogmaals bedankt voor deze input (ook securemark en 112max) ik waardeer dit zeker en hou jullie op de hoogte.
Mvgr,
Bernhard
PS misschien vragen jullie af waarom ik dit op dit fourm vraag en mijn vrouw niet
. Ik zit namelijk in de ICT en daarom vaak achter mijn PC en dus is het wat makkelijker.