Wil ik wel op de televisie?

Auteur Topic: Wil ik wel op de televisie?  (gelezen 3679 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Uitgerust!

• Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • Pluk de dag!
Gepost op: 25 september 2007, 18:38:03
Laatst zag ik in wegmisbruikers een aantal hulpverleners (ambu, polen brw) voorbij komen worden deze personen gevraagt of ze wel op tv willen komen?
Opzich geen probleem, maar persoonlijk wil ik voor geen goud aan wegmisbruikers medewerking verlenen, wel voor bijvoorbeeld blik op de weg. O0

“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #1 Gepost op: 25 september 2007, 19:17:53
Want? Wat maakt het verschil tussen die twee programma's voor jou?

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 25 september 2007, 19:24:07
Bij een nieuwsuitzending van een ongeval word ook niet gevraagd aan de hulpverleners op TV willen komen dus waarom bij een programma wel?

Én al zouden ze het vragen: Ja sorry, ik wil alleen gefilmd worden door Blik op de weg. ::)

Uitgerust!

• Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • Pluk de dag!
Reactie #3 Gepost op: 26 september 2007, 08:14:08
Want? Wat maakt het verschil tussen die twee programma's voor jou?

blik op de weg is een onafhankelijk programma, en wegmisbruikers is meer propganda van dhr Spee.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4 Gepost op: 26 september 2007, 12:25:22
Ja, maar ik ben bang dat je weinig keus hebt ...

Als er een ongeval gebeurt, en jij staat daar in je brandweerpakkie een auto open te zagen, en wegmisbruikers / een vros auto van de regio komt aan, dan laat jij alles uit je handen vallen en vlucht de cabine van de auto in? ???
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

scoutcow

• Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
    • Rhovanion
Reactie #5 Gepost op: 26 september 2007, 14:39:56
Opnames maken betekend nog niet per se uitzenden, dus gewoon je werk afmaken en als je echt niet op tv wil kun je daar na die tijd nog wel afspraken gaan maken met de cameraploeg...

Denker

• Ploegleider BHV + EHBO
  • Forum gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 26 september 2007, 18:01:04
Als je niet op tv wilt, dan kunnen ze je gezicht wel onherkenbaar maken. Ik weet dat de mensen die bij Blik op de weg worden staande gehouden, na de tijd wordt gevraagd of ze op tv willen of niet. De een vindt het niet erg, de ander wordt onherkenbaar gemaakt en soms vervormen ze de stem ook. Van de mensen die echt niet willen, wordt het natuurlijk niet uitgezonden.

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 26 september 2007, 18:17:06
Ik heb wel eens gezien dat mensen de cameraman aanvielen, het lijkt me dat die niet op TV wilden, maar er toch op zijn gekomen.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

Rescue

• Senior gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 27 september 2007, 11:27:19
blik op de weg is een onafhankelijk programma, en wegmisbruikers is meer propganda van dhr Spee.

Waar haal jij die onafhankelijkheid vandaan, bij Blik op de Weg ?

Ultimato

• Senior gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 27 september 2007, 11:47:42
Waar haal jij die onafhankelijkheid vandaan, bij Blik op de Weg ?  

die mochten toen niet meer opnemen omdat ze dhr Spee geen tv-tijd wilden geven in hun programma en hem niet wilden laten bepalen wat er wordt uitgezonden.
Politie Aspirant niveau 4