overgang haarlemmermeer naar kennemerland.

Auteur Topic: overgang haarlemmermeer naar kennemerland.  (gelezen 2100 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
Gepost op: 9 oktober 2007, 20:56:31
aanstaande is de overgang van haarlemmermeer van de regio amsterdam eo naar kennemerland.
hoever staat het met deze overgang.betreffende de ambulancedienst blijft het vza dit verzorgen of gaat het over naar de hulpverlening haarlem?




Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1 Gepost op: 9 oktober 2007, 21:29:34
Om je verhaal even voor iedereen duidelijk te maken.

Vanaf 01-01-2008 valt de Haarlemmermeer onder brandweer Regio Kennemerland, momenteel vallen zij nog onder Amsterdam en Omstreken.


Antwoord op je vraag, de VZA blijft dit gedeelte berijden, wel zal er (waarschijnlijk) een intensievere samenwerking komen met ambulancehulpverlening zuid en midden Kennemerland.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Bart S

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 9 oktober 2007, 22:40:46
En nog duidelijker.... VZA blijft inderdaad de ambulancedienst in de Haarlemmermeer. Echter, vanaf 01-01-2008 worden zij aangestuurd door de MKA in Haarlem, en niet meer door de MKA in Amsterdam. Hierdoor doet zich dus het (unieke?) geval voor dat VZA actief is in twee regio's. Scholing wordt bijvoorbeeld voortaan geregeld door de Hulpverleningsdienst Kennemerland. Het posten in Aalsmeer zal (naar verwachting) minder gaan voorkomen.


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #3 Gepost op: 30 oktober 2007, 16:23:06
Zo uniek is dat niet... als ik kijk in mijn regio dan is de ambulancedienst daar werkzaam voor GGD Hart voor Brabant (of moet ik zeggen Hard door Brabant), MKA Noord- en midden Limburg en MKA Gelderland zuid....
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....


Michelle1983

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 30 oktober 2007, 16:31:54
Er is voortaan ook de RAV Brabant Midden-West-Noord die dus in Brabant Noord en in Midden en West Brabant rondrijdt.