Motorrijder verongelukt op A6 - Naarden 23-03-2007

Auteur Topic: Motorrijder verongelukt op A6 - Naarden 23-03-2007  (gelezen 5838 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

112actueel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Gepost op: 23 maart 2007, 19:19:27
Muiderberg - 23-03-2007
Vanmiddag is tijdens een motorrijles op de A6 een persoon met de motor onderuit gegaan.
De persoon is ter plaatsen aan zijn verwondingen overleden. Hoe het ongeval heeft kunnen gebeuren is nog niet duidelijk. De verkeerspolitie doet onderzoek naar de toedracht van het ongeval. Op de A6 zorgde dit voor lange files.


Meer foto's www.112actueel.nl




Twentenieuws-Almelo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 655
  • Schat je pieper gaat schat!!! Wakker worden.
    • www.larofotoservice.nl
Reactie #1 Gepost op: 23 maart 2007, 20:53:09
Motorrijder overlijdt na botsing op A6

(Novum) - Een motorrijder is vrijdag op de snelweg A6 ter hoogte van Naarden om het leven gekomen. De vrouw kwam in botsing met een auto en overleed ter plaatse aan haar verwondingen. De politie doet nog geen mededelingen over de identiteit van het slachtoffer.

De vrouw reed rond 16.30 uur in de richting van Amersfoort toen de aanrijding plaatsvond. Het slachtoffer viel hierdoor en overleed enige tijd later. De oorzaak van het ongeluk is nog onbekend. De automobilist, waarvan de identiteit ook nog niet bekend is gemaakt, wordt verhoord door de politie.

Bron: Nieuws.nl


Foto Miché

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 330
  • Foto Miché
    • Foto Miché   Brandweer fotografie 112 fotografie Persfotografie
Reactie #2 Gepost op: 24 maart 2007, 00:50:23
NAARDEN Een nog onbekende motorrijdster is vrijdagmiddag op de A6 door een verkeersongeval om het leven gekomen. Ter hoogte van Naarden, richting Amersfoort, vond een aanrijding plaats tussen een auto en de motorrijdster. Over de oorzaak van het ongeval is nog niets bekend. De automobilist is aangehouden en wordt verhoord.

rtvnh.nl
twitter : @fotomiche , @regio14nl


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #3 Gepost op: 24 maart 2007, 18:43:53
Triest, ontzettend jammer zoiets.

Foto heeft nieuwswaarde 0 trouwens.
*leegheid*


Gast

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 24 maart 2007, 18:45:36
Hmm, op mijn ingebouwde nieuwswaarde-meter slaat hij een dikke 7 aan.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #5 Gepost op: 24 maart 2007, 18:55:56
Triest, ontzettend jammer zoiets.

Foto heeft nieuwswaarde 0 trouwens.
Hij heeft gewoon "0" waarde. Zonder het slachtoffer erop te zetten kun je volgens mij van zoiets een veel betere plaat maken dan dit...  :|


Gast

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 24 maart 2007, 18:59:32
Ik bedoel ook te zeggen dat voor de één dit persoonlijk "0" waarde heeft, voor de ander persoonlijk veel meer. Bijvoorbeeld de familie van het slachtoffer, ik zeg maar wat. Generaliserende uitspraken zijn zo makkelijk gemaakt.
Het blijft een dieptriest voorval.


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #7 Gepost op: 24 maart 2007, 19:03:20
Je ziet het slachtoffer gelukkig niet. Ik vind het gewoon sowieso een foto waarvan ik denk: Wat zie ik: een paar ruggen van hulpverleners en een man in een auto die zijn ogen niet op de weg kan houden. That's it.

En als het voor de familie van waarde is.. Dan heeft het geen nut om hem hier neer te zetten.

Nogmaals, het ongeval zelf blijft natuurlijk echt dieptriest. Mijn medeleven gaat uit naar de naaste mensen van deze mevrouw. Ook al zullen ze dit niet lezen waarschijnlijk.
*leegheid*


gemeente mike

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 14 januari 2010, 12:21:49
Die dag ben ik er bij betrokken geweest als burger. Wat ik er nog van weet, betrof een vrouw die motorrijles had.
Ze reed voorop met nog een andere lesmotor en instructeur op lesmotor achter haar.

Aanrijding (snelheid > 50 kmh) op de linkerbaan met automobilist (militair) op de A6 richting Amsterdam net over de Hollandse brug en vervolgens de linker vangrail in/op/over middenberm gegaan. Er waren nog geen hulpdiensten aanwezig dus ben ik hulp gaan verlenen voor zover dat nog mogelijk was.  Betrokkene lag onder de vangrails, 1 persoon controleerde ademhaling en de ander hartslag (dit bleek later de betrokken automobilist/militair te zijn). Vrouw was buiten westen en ademhaling en hartslag doofden heel langzaam uit. Durfden haar wegens vermoedelijk zware inwendig letsel niet onder de vangrail vandaan te trekken.
2 ambu's en traumhelicopter kwamen ter plaatse, konden helaas niets meer doen. Ik ben nieuw op dit forum en ook al betreft het een incident uit 2007,  elke dag rijdt ik nog (met auto of motor) langs die plek waar de vrouw ter plaatse is overleden en denk ik vaak terug aan dit treurige voorval.


Pim Velthuizen

  • Zelfstandig (pers)fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 106
  • Fotograaf Brw cluster EVA (Epe, Voorst, Apeldoorn)
    • PVFotografie
Reactie #9 Gepost op: 14 januari 2010, 12:40:07
Die dag ben ik er bij betrokken geweest als burger. Wat ik er nog van weet, betrof een vrouw die motorrijles had.
Ze reed voorop met nog een andere lesmotor en instructeur op lesmotor achter haar.

Aanrijding op de linkerbaan met automobilist (militair) op de A6 richting Amsterdam net over de Hollandse brug en vervolgens de linker vangrail in/op/over gegaan. Er waren nog geen hulpdiensten aanwezig dus ben ik hulp gaan verlenen voor zover dat nog mogelijk was.  Betrokkene lag onder de vangrails, was buiten westen en ademhaling en hartslag doofden heel langzaam uit. Durfden haar wegens vermoedelijk zware inwendig letsel niet onder de vangrail vandaan te trekken.
2 ambu's en traumhelicopter kwamen ter plaatse, konden helaas niets meer doen. Ik ben nieuw op dit forum en ook al betreft het een incident uit 2007,  elke dag rijdt ik nog (met auto of moror) langs die plek waar de vrouw ter plaatse is overleden en denk ik vaak terug aan dit treurige voorval.

Beste Mike. Z'n gebeurtenis zal je altijd bijblijven. Het is erg aangrijpend als je van zo dichtbij en dan ook nog persoonlijk contact met het SO hebt gehad dat iets later helaas overlijd. Ik hoop dat je daar terplaatse en naderhand wat mensen hebt gesproken waar je je verhaal aan kwijt kon. In ieder geval goed dat jij de moeite hebt genomen om te helpen waar kon.