dames en heren,
zeker nog niet bij iedere regio is de hab omgebouwd,
momenteel is de hab van ZHZ bij Gemco voor de ombouw en moeten er nog 7 haakarmbakken gemodificeerd worden + nog 2 reserve bakken van het LFR in Zoetemeer.
tevens wordt er van iedere regio maar 1 haakarmbak gemodificeerd met als uitzondering zeeland die krijgt een modificatie en een aanpassing.
ik ben absoluut niet blij met deze aanpassing daar er een hoop omgeruild dient te worden tussen haakarmbak en de voertuigen, tevens blijkt nu na de modificatie er bij mij de nodige op en aanmerkingen zijn
voorbeelden:
de klep hangt nu al door ( bij terugkomst al vanaf Gemco )
de 10 liter zuurstofflessen staan met een spanbandje wat bij de controle al losschoot,
de nieuwe constructie is dudanig stevig dat de bijgeleverde schragen met de nieuwe TL armatuur van de plank zijn gevallen en de schragen op de armatuur zjin terecht gekomen dat bij afleveren de TL armatuur dus kapot is.
de tent is dusdanig zwaar dat de klep optillen in je eentje heeeeel zwaar is gevalletje arbo denk ik?
?
en de rits die in de tent hangt ook niet in je eentje is dicht te krijgen sterker nog het gewicht van de tent hangt aan deze rits.
als je de klep dicht wilt doen steekt de tent buiten de klep, lukt dus ook niet meer alleen.
nee echt tevreden hoor met de modificatie.
wat eerlijk gezegd wel een verbetering is, is dat de uitlaat van de aggregaat naar boven is verplaatst,
scheelt heel veel rook en stank rond je hoofd.
logistiek