Voordeel is dat je droog staat
Peter,
even een interesse vraagje
Zie jij echt voordeel van dat kleine stukje? okay het regent niet direct in,
maar bij regen wordt alles binnen echt wel nat op den duur hoor.
Kweenie hoe het bij jou is geregeld,maar wij staan niet zo vaak in die HAB.
En aangezien de tent en de HAB bij een daadwerkelijke inzet niet tegen elkaar aanstaan, moet je toch een stukje lopen naar die bak om je spullen te halen, regen of geen regen.
En zeg zelf, hoevaak gaat de HAB mee, alleen bij een echt incident en die zijn er gelukkig niet veel.
En als het bedoeld is zoals gezegd wordt om er nog 1 of 2 extra brancards in te plaatsen, lijkt me dat de domste plek die je maar kan verzinnen ,toch? vlak voor een in/uitgang waar je met spullen in en uitloopt
Men zegt voor inzetten bij grote evenementen; maar zitten we daar wel op te wachten, en gaan we de gewone ehbo-er/RK-er hiermee niet passeren?
Wat bedoel je eigenlijk met "of wij daar wel op zitten te wachten"?
En dan met name "wij"?
Ik denk zelf namenlijk niet dat je de "gewone" ehbo'er/ RK'er passeert.
Naar mijn eigen ervaringen kijkend ,is de plek van de SIGMA leden rondom en in de Trell,
en in of rondom het evenement terrein lopen ter ondersteuning
(bij echt grote evenementen denkend dan aan het Rotterdamse hier, de Marathon danwel de Danceparade)
de EHBO'ers hetzij particuliere dan wel Rode Kruis vrijwilligers
Vaak zijn het nog eigen teamgenoten danwel bekenden binnen die kern die de EHBO taken tot zich nemen.
Ik zie het toch als een samenwerking (ik moet toegeven, het gaat niet altijd goed) de EHBO'er plakt een pleistertje e.d
En voor de wat gecompliceerdere verwondingen komen ze naar de tent.
Ik zie dus eigenlijk niet zoveel problemen,maar goed misschien bedoel jij iets anders dus ik ben benieuwd hoe en wat
Trouwens als het Ambuteam niet aanwezig is,zijn wij toch eigenlijk ook alleen maar veredelde EHBO'ers.