Reacties van www.rijnmond.nlschande dat er zo laat gewaarschuwt word moest het van mijn dochter horen klootjes volk brand maar af denken ze zeker carla van heumen konings
carla van heumen, heinenoord 12 oktober 2007 om 12:22
--------------------------------------------------------------------------------
waar maken we ons druk om is maar giftig gas wat alleen maar kankerverwekkend is is en in combinatie met zuurstof explosief om maar niet tespreken over aanraking met vele andere stoffen ik hoop overigens dat de leiding buiten het veiligheidscordon lag anders gaan we weer een doofpot zaak krijgen lees hier waar we over praten
http://www.lenntech.com/Luchtzu heinen, heinenoord 12 oktober 2007 om 12:21
--------------------------------------------------------------------------------
@lieselot Wat is je email adres? dan email ik hem wel ff
peterw1986, 12 oktober 2007 om 12:20
radio rijnmond is inderdaad een "rampenzender" hahahahahaha
Heintje, Heinenoord-city 12 oktober 2007 om 12:19
ik ben binnen, maar ik heb geen brood, heeft iemand nog een vers halfje wit?
lieselot, heinenoord 12 oktober 2007 om 12:13
Inderdaad triest gesteld met de informatievoorziening. Vanmorgen ging de Brandweer al op stap, vervolgens gaat het luchtalarm 3x af en weet nog steeds niemand wat er aan de hand is. Kijken op internet, radio luister en TV kijken hebben dan geen zin want er is niets te zien. Nu blijkt dan dat er een gaslek is, maar intussen zijn we al een paar uur verder. Ik zie een verbeterpuntje :-)
Hans, Heinenoord 12 oktober 2007 om 12:13
voor rampen en dit soort dingen kijk en luister naar radio rijnmond.....bullshit.het was al een poosje bezig en er was niets bekend.ik kreeg het van een buurtje te horen.
steven, heinenoord 12 oktober 2007 om 12:00
Hé Randy, zit jij niet op school ? En dood gaan zal wel niet hoor !
Jef, Heinenoord 12 oktober 2007 om 11:58
Wacht nou gewoon ff, dan hoor je wat. Ze hebben net een bericht gehad tussen Jan Smit en Frans Bauer door. Wat wel gek is dat de eerste brandweer erg vroeg vanmorgen al lansgkwam en nu pas sirene afgaat........
Pim, Heinenoord 12 oktober 2007 om 11:57
Duurt inderdaad errug lang voordat er info via Rijnmond beschikbaar is en heb datzelfde ook meegemaakt in Vlaardingen en Schiedam, niks rampenzender! Trouwens onbegrijpelijk dat mensen helemaal niet reageren op de sirenes, lopen rustig buiten met de hond...
Jef, Heinenoord 12 oktober 2007 om 11:56