Amsterdam - kazere rudolf wordt heropend

Auteur Topic: Amsterdam - kazere rudolf wordt heropend  (gelezen 2226 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Gepost op: 30 september 2007, 00:18:43
KAZERNE RUDOLF PER 18 DECEMBER WEER GEOPEND

Op intranet is te lezen dat door de dienstleiding is besloten om kazerne Rudolf weer te openen.
Kazerne Rudolf wordt weer bezet met eigen personeel maar onderzocht wordt of er mogelijkheden zijn om wellicht tijdens weekeinden of 's avonds de kazerne te bezetten met vrijwiligers. Een zorgzame ontwikkeling.
Kazerne Anton wordt per 1 januari 2008 definitief gesloten en overgedragen aan de politie.

Bron: kazerneosdorp.web-log.nl

Dus toch een heropening ;)

Goed idee om het deels te laten draaien op vrijwilligers? Zo zie ik bijvoorbeeld deze reactie op het artikel:

Citaat
Ik zeg met alle respect voor vrijwiligers ik heb veel respect voor deze mensen.Maar ik denk dat het niet goed zal doen voor brandweer a'dam als er vrijwiligers op de kazernes zullen komen dit is veel goedkoper .En als het goed werkt zal het op veel meer kazernes gebeuren en dat is zonde van het mooie amsterdamse beroepskorps.Kijk dat ze samen uitrukken zoals nu het geval is geen probleem maar om ze nou al op de kazernes te laten draaien vind ik niet goed.

Ron-Almere

• Gast
Reactie #1 Gepost op: 3 oktober 2007, 19:43:51
Dan vraag ik me af waarom dan enkele weken geleden er twee containers op de binneplaats stonden en het gehele intreur daar ingingen.

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 3 oktober 2007, 20:26:41
nieuw interieur?

Willem58

• Forum gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 5 oktober 2007, 01:14:11
Sluiten,  of lekker laten draaien op vrijwilligers met dezelfde opleiding etc....

Ron-Almere

• Gast
Reactie #4 Gepost op: 5 oktober 2007, 13:03:32
Vooralsnog zit er alleen een antikraak in het pand en das nog personeel van de brandweer Amsterdam.
Maarja men zal deze kazerne wel moeten opengooien, want Anton gaat verhuizen naar Diemen. Dus blijft er weinig dekking over aan de zijde van het Gein en Holendrecht.