Vraag voor een ROGS/AGS

Auteur Topic: Vraag voor een ROGS/AGS  (gelezen 2475 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

brw arie

• Senior gebruiker
  • one misson one goal
Gepost op: 14 oktober 2007, 01:44:58
kleine casus

heden avond kregen we de melding van een gaslucht bij een boer. teplaatse bleek het om de stal van de koeien te gaan waar een gele damp had gehangen met een pentrante lucht, de boer had gewoon de koeien gemolken maar was tijdens het melken een aantal keer naar buiten gelopen omdat hij duizelig werd.deze penterante gele damp kwam via de gierput naar boven kwam. Bij navraag bleek het dat aan de zijkant van de schuur pas opgeslagen gedorste mais lag waar deze damp vandaan komt. Daar waren ook hele rode/bruine/gele plekken zichtbaar waar diezelfde damp rond hing.

Graag een idee wat dit is en op welke manier ingezet te worden.

bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt

pompbediende

• Meerdere functies
  • Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 14 oktober 2007, 02:19:42
Hmmm, bekend verhaal, staat als ik het goed heb ook een verslag over een zelfde soort incident in brand en brandweer van deze maand, zal later vandaag is even kijken  voor je  ;)
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #2 Gepost op: 14 oktober 2007, 09:10:11
Hmmm, bekend verhaal, staat als ik het goed heb ook een verslag over een zelfde soort incident in brand en brandweer van deze maand, zal later vandaag is even kijken  voor je  ;)
Klopt,ik heb ook dat hele verhaal gelezen.Erg interesant artikel,dus brw Arie kan zo teruglezen hoe dat incident is verlopen  ;D

brw arie

• Senior gebruiker
  • one misson one goal
Reactie #3 Gepost op: 14 oktober 2007, 22:30:15
daar heb ik ook gehoord. maar dit is een incident van gisteren avond, wat vandaag weer een vervolg kreeg voor een tweede keer het zelfde
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt

korsakoff

• Gast
Reactie #4 Gepost op: 15 oktober 2007, 09:06:36
Maar als dat een actueel incident is, dan kun je toch gewoon je "eigen AGS" bevragen? Of vertrouw je die minder dan dit forum?

brw arie

• Senior gebruiker
  • one misson one goal
Reactie #5 Gepost op: 15 oktober 2007, 10:15:23
jawel die vertrouw ik helemaal maar mijn vraagje was meer een casus van wat zouden jullie ermee doen. vandaar