0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Ik dacht dat de 13-192 (zelfde type ambu) het kenteken 36-HFV-1 had. Welk roepnummer heeft de auto met dat kenteken dan?
Hoi Peter,Je hebt helemaal gelijk.De 13-192 is een tijd geleden echter voor een paar weken naar Duitsland geweest voor aanpassingen.Toen hij terug kwam had hij ineens dit kenteken.... tot nu toe heeft niemand mij kunnen vertellen wat de reden is van dit nieuwe kenteken.
Lijkt erop dat hij is herkeurd en daarna opnieuw op kenteken is gezet. Maaarrrrrrrrrrr als dat na 1 maart is geweest zou 'ie toch geel moeten zijn met een andere sirene enzo..... Wel leuk dat ze nu ook de "Amstelveen bumper" hebben
Is de 49-JLG-8 niet gewoon een nieuw voertuig die voor wat aanpasingen terug is geweeest naar duitsland, en vergist iemand zich misschien in het roepnummer. Ik heb wel een 13-199 die de bumpers niet in kleur heeft, en er is toch maar 1 VZA tyche ambulance met een zwarte bumper?88-HJJ-8 ambu 13-199 foto ambu site
Is de 49-JLG-8 niet gewoon een nieuw voertuig die voor wat aanpasingen terug is geweeest naar duitsland, en vergist iemand zich misschien in het roepnummer. Ik heb wel een 13-199 die de bumpers niet in kleur heeft, en er is toch maar 1 VZA tyche ambulance met een zwarte bumper?88-HJJ-8 ambu 13-199 foto http://www.hulpverleningsweb.nl/