Nieuwe kleding MMT

Auteur Topic: Nieuwe kleding MMT  (gelezen 28200 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Kees ZHZ

• Senior gebruiker
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #30 Gepost op: 16 november 2007, 14:42:33
Hulpverleners van de traumahelikopters zijn vanaf deze maand te herkennen aan felrode pakken met reflectiestrepen. Dat heeft fabrikant Berendsen Textiel woensdag laten weten. De pakken lijken veel op de kleding die de collega's in andere Europese landen dragen, maar wijken sterk af van kleding van andere hulpverleners in Nederland. Zo zijn de artsen en medewerkers van de traumaheli beter herkenbaar tussen andere hulpverleners bij een calamiteit.

BRON en foto ANP!

Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.

Golly

• Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #31 Gepost op: 19 november 2007, 20:21:27
vandaag stond de PH-MAA bij het azM in maastricht en ik heb ze met de nieuwe pakken zien lopen.
op een afstandje zie je ze enorm goed en das natuurlijk mooi, maar t is meer oranje als rood moet ik zeggen.
Als het nou echt rood was geweest was het misschien mooi geweest maaar oranje...
Functioneel is het in ieder geval wel O0
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis

Pleegje_

• Senior gebruiker
Reactie #32 Gepost op: 14 december 2007, 16:05:48
En nu ga je lachen of je hebt het al gezien....

Reddingsbrigades Nederland RN heeft haar naam gewijzigd in Reddingbrigade en zo ook haar nieuwe kleding gepresenteerd, moeten jullie raden hoe die kleding eruit ziet... ;D ::)

T is net of ze elkaar nadoen of zo...

Gr,

Paul

Het lijkt me stug dat die vrouw op de foto van een reddingsbrigade is aangezien (zover ik weet) er geen enkele reddingsbrigade is die zoekhonden inzet. En ja..die hond op de foto is een zoekhond..anders zitten ze niet op een boot. Dus ga er maar vanuit dat het een reddingshondenvereniging is en geen reddingsbrigade.

logistiek

• Forum gebruiker
Reactie #33 Gepost op: 21 december 2007, 16:55:06
pleegje zei:

De eersten waren gewoon het SIGMA-team (die meestal te laat worden ingezet ;))

wat is dat nu weer voor een uitspraak???

een inzet berust toch op een overweging van die of gene?

sterker nog volgens mij werken we met inzet criteria.

en ja als andere diensten je niet kennen, kunnen ze je ook niet aanvragen.

maar in mijn regio hebben we er iets op gevonden. ;D ;D ( he Fred hahahahaha) :-X

groet

logistiek 8)

Jim

• Ambulanceverpleegkundige & anesthesiemedewerker
  • Senior gebruiker
  • When in doubt, knock'em out
Reactie #34 Gepost op: 21 december 2007, 17:04:28
Hulpverleners van de traumahelikopters zijn vanaf deze maand te herkennen aan felrode pakken met reflectiestrepen. Dat heeft fabrikant Berendsen Textiel woensdag laten weten. De pakken lijken veel op de kleding die de collega's in andere Europese landen dragen, maar wijken sterk af van kleding van andere hulpverleners in Nederland. Zo zijn de artsen en medewerkers van de traumaheli beter herkenbaar tussen andere hulpverleners bij een calamiteit.

BRON en foto ANP!

Iemand die zo'n badge overheeft toevallig?
CHAOS: Chief Has Arrived On Scene Waar cyanose is, is leven; nog heel even!

ArieScanner

• Senior gebruiker
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #35 Gepost op: 23 december 2007, 00:08:37
Die krijg je niet zomaar Jim, badges van de Lifeliner1 waren ooit wel te koop bij Amsterdam Heliport

P.S. Bedankt Mods, dat mijn vorige bericht hier verwijderd is zonder ervan op de hoogte te worden gesteld. Jullie ook een fijne kerst :-X
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl

Jim

• Ambulanceverpleegkundige & anesthesiemedewerker
  • Senior gebruiker
  • When in doubt, knock'em out
Reactie #36 Gepost op: 23 december 2007, 12:31:03
Die krijg je niet zomaar Jim, badges van de Lifeliner1 waren ooit wel te koop bij Amsterdam Heliport

P.S. Bedankt Mods, dat mijn vorige bericht hier verwijderd is zonder ervan op de hoogte te worden gesteld. Jullie ook een fijne kerst :-X

Oke, dank je
CHAOS: Chief Has Arrived On Scene Waar cyanose is, is leven; nog heel even!

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #37 Gepost op: 23 december 2007, 15:56:36

Ik zou eerst maar eens bij jezelf kijken of je niet iets fout doet, in plaats van publiekelijk mensen gaan benoemen .... :-X
Gaarne weer ontopic :-\
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

mon3aantje

• Inspecteur, Politie eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
Reactie #38 Gepost op: 29 november 2008, 15:53:24
Hebben/krijgen de grondgebonden MMT's deze kleding ook?

Oud topic even wat nieuw leven inblazen.

Blijkbaar is de nieuwe kleding nog niet aan alle grondgebonden MMT's uitgeleverd. Leiden draagt nog gewoon de oude pakken.
Op zondag 16 november in Katwijk was het Leidse MMT ter plaatse. Daar werd deze foto gemaakt door K.Combee van www.leiden112nieuws.web-log.nl

En gisteren is Sassenheim foto gemaakt door Rinus, Leon www.112bollenstreek.nl

Iemand enig idee of zij de nieuwe kleding nog gaan krijgen of gewoon de oude kleding blijven dragen?

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #39 Gepost op: 29 november 2008, 15:59:19
Volgens mij was de nieuwe kleding alleen voor de MMT's bij wie een helicopter van de ANWB MAA is gestationeerd.

In het kader van de uniformiteit kan het natuurlijk geen kwaad om alle MMT's van dezelfde pakken te voorzien. Ik vraag me dan ook af of de aanschaf van nieuwe pakken door BZK is geinitieerd, of dat de heli MMT's dit op eigen initiatief hebben gedaan. Ik denk dat ik het antwoord wel weet...
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s