Brandweerbordje wel of niet?

Auteur Topic: Brandweerbordje wel of niet?  (gelezen 8023 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Uitgerust!

• Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • Pluk de dag!
Reactie #10 Gepost op: 24 juli 2007, 08:20:33
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”

FirefighterNL

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 25 juli 2007, 15:49:22
Iedereen heeft bij ons een sticker op de voorruit.
Mensen die ook een taak hebben bij de koude kant, zoals preventiecontrolefunctionaris, hebben tevens een legitimatiebewijs van de brandweer.

mark_b

• Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
    • Brandweer Mook & Middelaar
Reactie #12 Gepost op: 2 augustus 2007, 23:10:33
Een bordje, sticker of weet ik veel wat in de auto, slaat helemaal nergens op! Geeft je dit een uitzonderinspositie, of anders in het verkeer? Ik ben erg benieuwd naar de redenen van de mensen die dit wel hebben.
Het is in mijn ogen een zelfverzonnen iets wat een normale weggebruiker niet begrijpt.
Een tijd geleden was er zelfs een lichtkrant bord op de markt, het moet toch niet gekker worden!

Ik ben ook brandweerman, maar ik heb niet zo'n raar bordje en of sticker in mn auto.  8)

Wat is er nou RAAR aan zo'n bordje?
Dat moet iedereen toch zelf weten.
Ik heb er ook een in mn auto en daardoor ben ik eens herkend op straat en gevraagd te komen helpen bleek een auto ongeval en de omstanders waren net begonnen om het slachtoffer uit de auto te trekken.
Ik kon ze tegenhouden en later bleek dat dat maar goed was ook.
Als dat raar is, prima ben ik maar raar!
TWITTER foto's suck....

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #13 Gepost op: 14 oktober 2007, 12:20:10
&mode=related&search=911%20medic%20mva%20fire%20truck%20fighter%20emergency%20hot%20lights%20sirens%20cool%20accident%20car%20crash

Zo doen ze het in de USA  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

firemanr

• Gast
Reactie #14 Gepost op: 14 oktober 2007, 12:29:48
Dat lijkt me wel wat....Die moest wel een eind rijden trouwens om aan de kazerne te komen..... ???

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #15 Gepost op: 14 oktober 2007, 12:31:09
Ik zie er ook wel voordelen in, ik weet nu dat er mensen zijn die tegenstander zijn doordat er een ''wirwar'' aan sirene's onstaat, mensen allen een rijopleiding moeten krijgen etc etc. Maar ik denk wel dat de aanrijdtijden voor vrijwilligers sterk afnemen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Pyro_loe

• Oranje Kolom
  • Senior gebruiker
  • OvD-Bevolkingszorg
Reactie #16 Gepost op: 14 oktober 2007, 19:32:11
maar kijk ook vooral het vervolg op dit filmpje ff  ;D

cu,
Loe
Safety is the state of being "safe", the condition of being protected against physical, social, spiritual, financial, political, emotional, occupation

Ron-Almere

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 21 oktober 2007, 15:27:21
Aan de andere kant als je gaat kijken hoe automobilisten reageren op een burger politievoertuig met OGS, wat gebeurd er dan als een ploegvrijwilligers naar de kazerne gaan met ogs op diverse privevoertuigen?