Leerlingen rellen (diverse lokaties in nederland) - 23-11-2007

Auteur Topic: Leerlingen rellen (diverse lokaties in nederland) - 23-11-2007  (gelezen 55113 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #120 Gepost op: 27 november 2007, 10:06:23
Als je op die site kijkt worden alleen die paar tikjes door de politie in Middelburg veroordeeld maar geen woord over de vernielingen van gisteren. Lekkere club is dat.  :-X
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Gast48368

  • Gast
Reactie #121 Gepost op: 27 november 2007, 10:56:11
Jeugd bekogelde ook vrouw met kind
dinsdag 27 november 2007 Buitenpost
De stakende scholieren in Buitenpost hebben maandag niet alleen het gemeentehuis als doelwit gehad met het gooien van eieren. Zo werd de auto van een vrouw met haar twee kinderen bekogeld door enkele jongeren. Ze reed tussen de groep door om kinderen van school te halen.

Enkele jongeren gedroegen zich uiterst vervelend en bekogelden de auto van een vrouw. Toen ze uitstapte om in gesprek te gaan met de scholieren, kreeg ze enkele eieren tegen het hoofd. De kinderen in haar auto, tussen de acht en tien jaar, werden angstig.

 :-X :-X :-X :-X :-X

bron: www.waldnet.nl


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
greetz,  Enrique


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #123 Gepost op: 27 november 2007, 12:45:24
Onze toekomst...!  :-X


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #124 Gepost op: 27 november 2007, 12:57:34
Volgens mij gaan de stakingen en rellen vandaag gewoon door. Ook in Spijkenisse was het gisteren choas.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #125 Gepost op: 27 november 2007, 13:42:42
Heeft iemand die actie gezien van de AE in amsterdam bij het Museumplein... Een of andere loser gooide een blikje/fles tegen hun ME voertuig... Alleen hadden ze gezien wie dat gedaan had...  ;D ;D ;D Zie je ineens op de beelden een man of 8 brede harries in burger door het publiek achter een gozer aan rennen.... Kassa!!!! Werd daarna mooi het voertuig ingesleept...  ;D ;D ;D ;D Ik hoop dat hij als taakstraf krijgt dat hij alle ME voertuigen moet gaan wassen... Of de stal van de beredenen moet uitmesten...  ;) (te zien in het journaal van 20.00 uur)

Ook een strakke actie van de waterwerper... Ze ging mooi onderuit!!!  ;D ;D ;D Te zien in het journaal van 18.00 uur http://www.nos.nl/nosjournaal/beeld_en_geluid/index.html


Was een mooie strakke actie dat ze die gozer in zijn kladden grepen!

Overigens viel me wel op, dat dit stukje alleen te zien in het NOS journaal van 2000 uur (http://player.omroep.nl/?aflid=5966954 ,bij 2 minuut 10)
In de uitzendingen daarna wordt het hele filmpje herhaald, inclusief hetzelfde commentaar, maar is precies dit stukje eruit geknipt!
Zou dat bewust gedaan zijn?
Samen sterk in de hulpverlening!


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #126 Gepost op: 27 november 2007, 14:36:35
Jeugd bekogelde ook vrouw met kind
Haha, die titel. Ik lag dubbel(zinnig).  ;D
343, never forget.


Karim

  • Gast
Reactie #127 Gepost op: 27 november 2007, 17:08:22
Jongen (14) vast voor mishandeling leraren

De politie heeft vanmorgen een 14-jarige jongen uit Goirle aangehouden op verdenking van mishandeling van vier docenten van een school in Tilburg tijdens de scholierenstaking een dag eerder. De jongen werd opgespoord na een anonieme tip, zei een woordvoerder van de politie.

De vier docenten van het Willem II College in Tilburg wilden een groep actievoerders van andere scholen de toegang tot het gebouw belemmeren. Een van de demonstranten schopte en sloeg de leraren.

Een 54-jarige leraar werd in het gezicht geraakt, viel achterover met zijn hoofd tegen een deur en raakte buiten bewustzijn. De leraar werd bij de spoedeisende hulp van het ziekenhuis behandeld.

De politie denkt dat met de aanhouding van de 14-jarige de belangrijkste verdachte achter slot en grendel zit. De jongen wordt donderdag voorgeleid aan de rechter-commissaris.



Gehoorschade leraar na ontploffen nitraatbom

Een leraar van een school in Zaltbommel heeft maandag gehoorschade opgelopen toen er een nitraatbom ontplofte in de gang van de school. Vier jongens van 14 en 15 jaar oud uit Zaltbommel en Ammerzoden hadden de bom afgestoken.

Eén van de jongens, een 14-jarige uit Ammerzoden, bekende in vuurwerk te handelen. Bij hem thuis werden 140 nitraatbommen en vuurwerk aangetroffen. De spullen zijn in beslag genomen.

De leraar stond dichtbij toen de bom ontplofte. De gehoorschade die hij opliep, is mogelijk blijvend. De man heeft aangifte gedaan van mishandeling.

De jongens zijn opgepakt en inmiddels weer overgedragen aan hun ouders. Omdat het gaat om een ernstig vergrijp, komen ze niet in aanmerking voor een HALT-verwijzing. Er wordt proces-verbaal tegen hen opgemaakt.




ACKevin

  • Gast
Reactie #128 Gepost op: 27 november 2007, 17:30:21
ik hoor geruchten hier in middelburg dat er vrijdag gestaakt gaat worden tegen de politie, omdat ze zo geweldadig opgetreden zouden hebben. Ik vind dit zwaar overdreven en zeer kinderachtig allemaal..slaat echt nergens op, ik hoop dat ze wederom hard aangepakt worden zodra er een reden voor is :P


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #129 Gepost op: 27 november 2007, 17:43:29
Komt wel als mosterd na de maaltijd. Inmiddels zijjn er al excuses aangeboden (nog voordat het onderzoek geweest is.....) en zijn we weer vele rellen verder.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)