Presentatie nieuw logo en striping reddingsbrigade

Auteur Topic: Presentatie nieuw logo en striping reddingsbrigade  (gelezen 21114 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

bAdemArk

• Reddingsbrigade
  • Senior gebruiker
  • Homo Sapiens Non Urinat In Ventum
    • RB Zwolle
Reactie #20 Gepost op: 27 november 2007, 18:09:46
Waar kan ik mijn oude, nieuwe jas, polo en sweater inleveren? Of zal ik m'n oranje jas zonder logo's dan maar weer pakken?

Mark

Rescue

• Senior gebruiker
Reactie #21 Gepost op: 27 november 2007, 18:55:57
Ik kan me goed voorstellen, dat een verandering van huisstijl, een geplande en een gefasseerde actie is...

In nieuwe uitingen gebruik je het nieuwe logo,  en bestaande middelen met logo worden in de loop der tijd vervangen..  tenminste zo zou ik het doen...  Van de een op de andere dag overal nieuwe logo's zal denk ik niet de bedoeling zijn.. Dat is namelijk een enorme kostenpost en ik zou daar de noodzaak niet van zien...

Ik denk dat Luc en consorten een knappe klus hebben gedaan.. en eindelijk een helder logo hebben neer gezet. die denk ik te beschermen valt.. En ik neem aan dat ze dat ook inmiddels hebben gedaan..

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #22 Gepost op: 27 november 2007, 18:57:18
Nu we het toch hebben over vernieuwingen binnen de reddingsbrigade... :)

Ik las in een document over de RVR dat de vlet onder de loep genomen wordt / gaat worden. Zijn daarover al ontwikkelingen te melden?
(doel is niet discussie te ontketenen of de vlet een geschikt vaartuig is, maar puur belangstelling ;))
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

LucDietz

• Forum gebruiker
Reactie #23 Gepost op: 27 november 2007, 19:52:56
Volgende stap in het huisstijltraject is het uitwerken van een stylesheet met alle toepassingen, instructies e.d.
De verdere invoering van het logo is afhankelijk wanneer iets besteld moet worden. De kleding bijvoorbeeld, heeft de leverancier beperkt op voorraad, dus op de kleding zal vrij snel het nieuwe logo verschijnen. Iedereen blijft natuurlijk de huidige kleding gebruiken tot de volgende vervangingsronde.

En zo maken we binnenkort een planning o.b.v. voorraden wanneer wat overgaat.  Voor de voertuigen die nu in de RedNed striping uitgevoerd zijn, is een regeling getroffen om ze om te stripen. De website wordt binnenkort aangepakt.

Zo zie je dat er ontzettend veel bij komt kijken, maar dat we over het algemeen alles budget neutraal met het nieuwe logo uitrusten. Ik hoop dat voor de zomer alles 'om' is.

En uiteraard is het logo inmiddels voor deponering aangeboden.

Ik vind het leuk om zoveel steunbetuigingen te lezen. Daar doen we het voor!

Luc

uitkijk

• Senior gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #24 Gepost op: 28 november 2007, 13:19:26
De kleding bijvoorbeeld, heeft de leverancier beperkt op voorraad, dus op de kleding zal vrij snel het nieuwe logo verschijnen. Iedereen blijft natuurlijk de huidige kleding gebruiken tot de volgende vervangingsronde.

Punt is, wie koopt hetgeen in voorraad is met het oude logo tegen een niet gereduceerde prijs, of wie draait op voor de reductiekosten.

Kees  8)

LucDietz

• Forum gebruiker
Reactie #25 Gepost op: 28 november 2007, 15:42:53
Kees,

We hebben al langer geleden bij de kledingleverancier aangegeven dat er een nieuw logo aan zat te komen. Hij heeft daar rekening mee gehouden. Risico ligt dus bij hem. Waarschijnlijk heeft hij de kleding zonder bedrukking op voorraad.

Luc

case

• Junior gebruiker
  • **
    • IJRB
Reactie #26 Gepost op: 28 november 2007, 17:25:12
Nee dus. Faithful/Liemco heeft deels met het oude logo voorgedrukt liggen. O.a. winterjassen (net 20 besteld...) rode poloshirts en t-shirts liggen voorgedrukt met het oude redned logo. Nu scheelt het dat wij alleen op de winterjassen het Rednedlogo hebben/willen en op de net bestelde polosweaters en rode zwembadkleding ons eigen logo laten zetten.

Sterker nog: Vanmorgen heb ik ze nog gesproken en ze verteld dat er een nieuw logo is. Kortom ze wisten van niets...

Ernst Brokmeier

• Senior gebruiker
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #27 Gepost op: 28 november 2007, 19:45:02
Nee dus. Faithful/Liemco heeft deels met het oude logo voorgedrukt liggen. O.a. winterjassen (net 20 besteld...) rode poloshirts en t-shirts liggen voorgedrukt met het oude redned logo. Nu scheelt het dat wij alleen op de winterjassen het Rednedlogo hebben/willen en op de net bestelde polosweaters en rode zwembadkleding ons eigen logo laten zetten.

Sterker nog: Vanmorgen heb ik ze nog gesproken en ze verteld dat er een nieuw logo is. Kortom ze wisten van niets...
Maar de kans is groot dat dit niet aan RedNed ligt. Heb in het verleden (eind vorig jaar, begin dit jaar) bijna zes maanden lang geprobeert info, prijzen e.d. van ze te krijgen en tot op de dag van vandaag niets van ze gehoord...(mailen, bellen: u wordt terug gebeld, etc etc)  :)
[img]/img]

case

• Junior gebruiker
  • **
    • IJRB
Reactie #28 Gepost op: 28 november 2007, 20:12:18
herkenbaar, oplossing zit nu in je mailbox... ;)

LucDietz

• Forum gebruiker
Reactie #29 Gepost op: 29 november 2007, 00:02:24
Tsja, ik weet niet wie je gesproken hebt.... Er wordt nu in ieder geval gekeken naar een oplossing. Onderdeel van de afspraken met de firma is dat het risico bij hen ligt. Ze waren tijdig op de hoogte. We komen er wel uit.