Hot news Rescue Vlissingen

Auteur Topic: Hot news Rescue Vlissingen  (gelezen 31360 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Brandweer-ZH18-402

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 745
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #120 Gepost op: 8 augustus 2008, 18:29:48
Zo we zijn weer terug uit 't Zeeuwse. Viel mij behoorlijk mee met de regen. Vrijwel de hele dag de zon gezien, met af en toe (2x) een buitje (van ongeveer een 15 minuten), aan het eind van de middag werd 't zelfs wat warmer! Weer wat aardige plaatjes geschoten, hoop lol gehad, dus was weer een leuke dag. :P
Fototjes volgen @ www.gerbenvandenboom.nl of ongetwijfeld ook hier op 't forum! ::) :D
Weer of geen weer... altijd brandweer


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #121 Gepost op: 8 augustus 2008, 19:04:13
Ziezo, ook terug uit Vlissingen. Helaas werkte het weer tot de middag niet echt mee. Af en toe een bui, donkere lucht en wind, veel wind. Ondanks dat toch een leuke dag gehad met leuke foto's als resultaat. Het één en ander zal nog wel een keer op het forum komen.

Veel bekenden gezien en gesproken en uiteraard een donatie gedaan bij SEH- zustertje.

Wat mij tegenviel was dat de diensten als politie en marechaussee minder vertegenwoordigd waren dan op de voorgaande edities. Hoe dan ook, het was de moeite waard om een stuk voor te rijden.


Rob van Munster

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 609
Reactie #122 Gepost op: 8 augustus 2008, 19:28:42
Wel een verschil, de één heeft vrijwel de hele dag zon gezien, de ander heeft het over donkere  lucht........ :)


ACKevin

  • Gast
Reactie #123 Gepost op: 8 augustus 2008, 19:36:56
Zooo weer terug! Mijn voeten zijn kapot, maar wat een geweldige dag! Hele dag bij de spreider/schaar demo gestaan en af en toe blussing met een waterscherm.. veel mensen gezien en inderdaad tot een uurtje of 1 een paar buitjes, maar daarna brak het open en was het een geweldige dag. Heel erg genoten!!


limboke

  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 629
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #124 Gepost op: 8 augustus 2008, 19:51:55
Zo zo de dag zit er alweer op ondanks het slechte weer toch nog wat leuke shots gemaakt.  :D


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #125 Gepost op: 8 augustus 2008, 19:52:48
Het weer was gewoon goed te noemen op die ene bui van 10 minuten na. Owja en af en toen een plaatselijke bui door de E-one :D

De brw van SGB had zelfs nog 2 hele meldingen deze dag. Een keertje voor een autobrand in Veere voor de Dennis en een automaat voor de hoogwerker en de Dennis, maar omdat de Dennis ver wag zat rukte de 4541 van Vlissingen uit. Zij stonden immers toch op de boulevard. Tenminste zo is het geloof ik gegaan. Ook de ambulance van VZA deed nog een goede daad. een jongetje was gevallen en had een bebloede kin.


ACKevin

  • Gast
Reactie #126 Gepost op: 8 augustus 2008, 21:12:40
Het weer was gewoon goed te noemen op die ene bui van 10 minuten na. Owja en af en toen een plaatselijke bui door de E-one :D

De brw van SGB had zelfs nog 2 hele meldingen deze dag. Een keertje voor een autobrand in Veere voor de Dennis en een automaat voor de hoogwerker en de Dennis, maar omdat de Dennis ver wag zat rukte de 4541 van Vlissingen uit. Zij stonden immers toch op de boulevard. Tenminste zo is het geloof ik gegaan. Ook de ambulance van VZA deed nog een goede daad. een jongetje was gevallen en had een bebloede kin.

Ik weet niet hoe het precies is gegaan, maar de 4541 is sowieso niet gepiept. De 4531 stond de hele dag standby als "eerste" uitruk voertuig vanaf de boulevard voor het geval de Dennis ingezet mocht staan, dus wij waren enkele keren de eerste TAS maar er gebeurde niks meer. Dat automaatje was voor de 4530 en de 4551.. de 4551 wilde net uitrukken en toen was het al niet meer nodig, dus die kon weer terug zijn stoepje op..geen enkel voertuig is uitgerukt ;)


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #127 Gepost op: 8 augustus 2008, 21:14:14
Het was weer geweldig. Goed weer gehad, onderweg naar Vlissingen toe was het weer bar en bar slecht. Vooral op de Deltawerken. Mooie demonstratie met af en toe het zonnetje erbij, heerlijk weer.


ACKevin

  • Gast
Reactie #128 Gepost op: 8 augustus 2008, 21:54:14
Zal ik maar de eerste zijn met foto's? :P

Op het einde onze stand, het trainingscentrum was al weg, en de autowrakken ook al opgehaald.. moe, honger en genoeg gehad voor de dag:



En halverwege de middag even een rondje gedaan:



112martijn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
    • http://www.112zeeland.nl/
Reactie #129 Gepost op: 8 augustus 2008, 22:21:22
heb het ok lekker naar mijn zin gehad de Boulevard wel tich keer rond gelopen en nu helemaal kapot maar om 24:00 nog even werken en dan mag ik om 7uur weer me bed in.......  :D

En niet al wat foto van mij.....

http://www.112schouwen-duiveland.nl/v1/index.php?p=nieuws&newsID=721