Oef, ook eindelijk weer terug.
Gistermiddag vertrokken, ingecheckt bij de marinekazerne, nog even "de stad" in geweest, en vanmorgen de boel opgebouwd. Tenminste, ik had net mijn kleed op de kraan of de eerste bui barstte los. Drijfnatte boel dus, dan eerst maar gekeken hoe het weer en de drukte verliep. Intussen wel al samen de VC opgebouwd, die helaas alleen voor de EHBO'ers is gebruikt...
Na het middaguur en de lupa's een badhanddoek over het nog natte gedeelte gelegd en toch maar de kraam opgebouwd.
Hoewel wij als KNBRD (nog) niet echt een actieve winkel hebben, hebben we toch zo'n 50 reddingsauto's-met-boot verkocht.
Ik heb helaas ook maar weinig gelegenheid gehad om uitgebreid de boulevard af te lopen. Wel een keer naar de heli-plaats en wat leuke foto's kunnen maken van de opstijgende SeaKing van het 40e uit Koksijde. Ook van hun demo leuke plaatjes gemaakt. En als trouwe fan bij hun de DVD van de film "Windkracht 10" gekocht. Die was ik in NL nog niet tegengekomen en kostte bij hun slechts een tientje. Past weer mooi bij de 2 seizoenen van de TV-serie die ik ook op de plank heb staan.
Morgen... ruim 2 weken vakantie naar Oostenrijk!