Hot news Rescue Vlissingen

Auteur Topic: Hot news Rescue Vlissingen  (gelezen 31816 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #130 Gepost op: 8 augustus 2008, 22:21:31
Hier ook nog een foto van een trouwerij:



Het blijft een speciale datum, tot 2012 kan het nog.


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #131 Gepost op: 8 augustus 2008, 22:41:57
Oef, ook eindelijk weer terug.
Gistermiddag vertrokken, ingecheckt bij de marinekazerne, nog even "de stad" in geweest, en vanmorgen de boel opgebouwd. Tenminste, ik had net mijn kleed op de kraan of de eerste bui barstte los. Drijfnatte boel dus, dan eerst maar gekeken hoe het weer en de drukte verliep. Intussen wel al samen de VC opgebouwd, die helaas alleen voor de EHBO'ers is gebruikt...
Na het middaguur en de lupa's een badhanddoek over het nog natte gedeelte gelegd en toch maar de kraam opgebouwd.
Hoewel wij als KNBRD (nog) niet echt een actieve winkel hebben, hebben we toch zo'n 50 reddingsauto's-met-boot verkocht.

Ik heb helaas ook maar weinig gelegenheid gehad om uitgebreid de boulevard af te lopen. Wel een keer naar de heli-plaats en wat leuke foto's kunnen maken van de opstijgende SeaKing van het 40e uit Koksijde. Ook van hun demo leuke plaatjes gemaakt. En als trouwe fan bij hun de DVD van de film "Windkracht 10" gekocht. Die was ik in NL nog niet tegengekomen en kostte bij hun slechts een tientje. Past weer mooi bij de 2 seizoenen van de TV-serie die ik ook op de plank heb staan.

Morgen... ruim 2 weken vakantie naar Oostenrijk!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #132 Gepost op: 8 augustus 2008, 22:57:47
Goede en leuke dag ondanks het wisselvallige weer, paar mensen gesproken (wel een donatie gedaan bij SEH, maar niet gesproken ....).
Eens met Ger@rd over het blauwe gedeelte.
Ik blijf het een toplokatie vinden voor dergelijke evenementen, doordat de vaargeul dicht bij het strand ligt is het voor veel mensen (met een ''normale'' camera) goed te zien. Wel ben ik van mening dat het een ''mooier'' gezicht is, om de ambulance's met de neusjes richting het strand te zetten (net als twee jaar geleden).

Wat ik trouwens jammer vond, was dat de komst van de politie helikopter niet vermeld is / was. Vele mensen zagen hem opstijgen en waren toen eigenlijk al te laat, inclusief ondergetekende. ::)

en volgens mij heb ik iets uit Engeland gemist, kan dat?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


ACKevin

  • Gast
Reactie #133 Gepost op: 8 augustus 2008, 22:59:19
Citaat
en volgens mij heb ik iets uit Engeland gemist, kan dat?

Ik zat er ook al op te wachten maar heb hem niet voorbij zien komen.. kan zijn dat ik hem echt heb gemist, maar ik neem aan dat ze die ook wel hadden aangekondigd als ie voorbij kwam zeilen :P


112martijn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
    • http://www.112zeeland.nl/
Reactie #134 Gepost op: 8 augustus 2008, 23:04:56
bedoelen jullie dat vliegtuigje..... (of heb ik het verkeerd) hoorde dat deze niet meer kwam moets iets anders doen maar dat kon ik niet verstaan...


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #135 Gepost op: 8 augustus 2008, 23:08:32
Nou ik ben ook weer thuis. Het was een lange dag. Met een collega in de toureg gekomen. Moet zeggen, die toureg rijdt perfect  O0
En die ene flinke bui in de ochtend, nou ik stond er midden in. Leek net of ik zo uit de douche kwam.  :-[
Uiteraard heb ook ik een donatie gedaan bij SEH Zustertje en een lekkere drop voor in de plaats gekregen.  :D
Veel mensen gezien, een aantal bekende gezien.
De demo van de F16 vondt ik prachtig, dat geluid ging behoorlijk hard op zijn tijd.
Ben nu net een uurtje thuis, maar heb wel weer genoten van de dag en nu is mijn energie toch wel op.


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #136 Gepost op: 8 augustus 2008, 23:13:12
Het vroeg om er over te beginnen , maar is er al een nieuwe datum , dan kan ik er dan wel heen , nu kon ik niet ivm me werk  >:( >:( >:( >:(


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #137 Gepost op: 8 augustus 2008, 23:14:41
Het vroeg om er over te beginnen , maar is er al een nieuwe datum , dan kan ik er dan wel heen , nu kon ik niet ivm me werk  >:( >:( >:( >:(

**-08-2010 .... Ik zou er over een jaar of 1.5 nog maar eens over beginnen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #138 Gepost op: 8 augustus 2008, 23:39:33
Leuke dag, heerlijk weertje, gezellige sfeer.
Die paar buitjes aan het begin mogen eigenlijk niet eens genoemd worden , de rest van de dag maakte dat weer helemaal goed  ;)

Grt. Jeroen
(ook de ECHTE ambulancedienst was aanwezig, de VZA ;D)


Siegie

  • Ambulancier
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
Reactie #139 Gepost op: 9 augustus 2008, 01:14:35
Rond OOu15 thuis in Roeselare aangekomen het was een heerlijke maar vermoeiende dag.
De Sprinter die ik mee had van mijn wekgever Falck had veel aantrek in in onze EHBO post
Van de Vlaamse Hulpdienst vzw bleef het redelijk kalm.

Ga nu slapen

Gr Siegie
Ambulancier ambulancedienst Turnhout