Hot news Rescue Vlissingen

Auteur Topic: Hot news Rescue Vlissingen  (gelezen 31818 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

limboke

  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 629
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #60 Gepost op: 17 juli 2008, 07:07:59
Vanuit Maastricht komen wij ook weer die kant op.


SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416
Reactie #61 Gepost op: 19 juli 2008, 22:15:04
Jullie komen toch wel even allemaal bij mij langs in het standje van Stichting Ambulance wens?

http://www.ambulancewens.nl/

met een kleine donatie voor de collecte bus ^-^
(in ruil voor een dropje?)   ;)


1964Frank

  • particulier beveiliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
  • 1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd.
Reactie #62 Gepost op: 24 juli 2008, 22:57:10
wat voor dropjes verkoop je ??? zoet, zout of dubbel-zout ???
Jullie komen toch wel even allemaal bij mij langs in het standje van Stichting Ambulance wens?

http://www.ambulancewens.nl/

met een kleine donatie voor de collecte bus ^-^
(in ruil voor een dropje?)   ;)
Jullie komen toch wel even allemaal bij mij langs in het standje van Stichting Ambulance wens?

http://www.ambulancewens.nl/

met een kleine donatie voor de collecte bus ^-^
(in ruil voor een dropje?)   ;)


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #63 Gepost op: 26 juli 2008, 19:37:36
Ik hoop niet dat het zo warm gaat worden als dat het vandaag was. Man, man man. Ik ben er nu zeker bij. Heb eindelijk echt vrij kunnen krijgen, de bevestiging was er nog niet.

Ik ben alleen benieuwd hoe ik ga. Ik denk dat ik de bus vanaf Spijkenisse neem. Ik geloof dat ik dan drie uur in de bus zit. Het zou nog makkelijker zijn als ik met iemand uit de buurt mee kon rijden, die ook ging. Maar het probleem is dat iedereen weer anders gaat, de een gaat op de scooter de ander met de bus en de ander weer met de trein.


niels dh

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 68
Reactie #64 Gepost op: 27 juli 2008, 09:57:47
Ik zal ook aanwezig zijn ! ;D
Brandweerman Verpleegkundige


frankj

  • Gast
Reactie #65 Gepost op: 27 juli 2008, 21:12:09
Wij ook...........
Ik zal ook aanwezig zijn ! ;D


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #66 Gepost op: 27 juli 2008, 21:26:57
Zeven bruidsparen trouwen op het strand tijdens Rescue Vlissingen op 08-08-08

Op vrijdag 8 augustus 2008 is het voor één keer mogelijk om in Vlissingen te trouwen op het strand. Dan vindt op en rond de boulevards en het strand de zesde editie plaats van het spectaculaire reddingsevenement Rescue Vlissingen. Terwijl de demonstraties op het land, het water en in de lucht gewoon doorgaan, geven zeven bruidsparen elkaar het jawoord op het strand.

Waarom niet een bijzondere dag en een bijzonder evenement combineren tot iets wel héél uitzonderlijks? Stichting Rescue Vlissingen heeft samen met de gemeente Vlissingen het idee opgevat en uitgewerkt om bruidsparen de gelegenheid te bieden tijdens het evenement, op het strand, in het huwelijk te treden.

Trouwen Rescue-stijl
Geheel in stijl met Rescue worden de aanstaande bruidsparen op passende wijze naar Badstrand gebracht: met een reddingsboot, brandweerauto en misschien zelfs met een helikopter. In een fraai aangeklede tent wachten familie, vrienden en de ambtenaar van de burgerlijke stand het bruidspaar op. De burgemeester van Vlissingen, drs. W.J.A. Dijkstra, zal twee van de zeven huwelijksvoltrekkingen voor zijn rekening nemen.

Rescue Vlissingen is een groots internationaal hulpverleningsevenement dat om het jaar op de Vlissingse boulevards en het strand plaatsvindt. Het is uniek in zijn soort, met voortdurend demonstraties van schepen, helikopters, vliegtuigen en allerhande hulpverleningsvoertuigen. De boulevard is afgeladen met brandweerwagens, ambulances en politieauto’s. Naast de diverse hulpverleningsdiensten uit binnen- en buitenland zijn ook defensie, loodswezen en het bedrijfsleven vertegenwoordigd.

Kijken én meedoen
Als hulpverleningsinstanties hun werk moeten doen tijdens een incident of calamiteit, moeten omstanders altijd afstand houden en is er geen tijd om vragen te stellen of te beantwoorden. Tijdens Rescue Vlissingen kan dat wel! Ca. 50.000 bezoekers krijgen de gelegenheid geboden om niet alleen een kijkje nemen in de keuken van de hulpverleners, maar ze mogen ook zelf ervaren hoe het is om een brandje te blussen, uit een gekantelde auto te klimmen, mond-op-mond beademing te geven of te overleven op een reddingsvlot. Het kan allemaal op vrijdag 8 augustus tijdens Rescue Vlissingen 2008!

http://www.rescuevlissingen.nl/content/modules/news/article.php?storyid=24


Bart S

  • Gast
Reactie #67 Gepost op: 28 juli 2008, 17:14:38
Ik ben er ook met nog wat mensen.... wát we meenemen en hoeveel, dat is nog even onzeker.... ;)


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #68 Gepost op: 28 juli 2008, 17:51:43
Dat maakt dan dus de volgende lijst..

Ferrari_F50
Kevinvd88
Tebby
Patries
Karim
Scoutcow
SecureMark
LaurensJobse
hv-engeltje
Roderick
112martijn
ambulord
Heleen Lotus
Kmarfan
112mark
Ger@rd
Limboke
SEH zustertje
niels dh
Frank en Els. J.
Bart S
-Christian-
Brandweer-ZH18-402
Timmos

Definitief of niet Definitief onder voorbehoud :P


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #69 Gepost op: 28 juli 2008, 17:55:44
Ik ga er ook nog een blikje werpen.... :)