0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Toen de vrouw vervolgens het ijs oprende om de hond te redden, bezweek ook het ijs onder haar voeten. Ze wist met hond het eilandje te bereiken, maar durfde niet meer terug.
http://www.nufoto.nl/wp-content/uploads/2007/12/foto2_1eb6f40b73759b3b3f6fcea07b3475ac70630a5a.jpgwww.nu.nl Zal maar meteen even dit erbij vermelden:Ik ben niet de moeder noch de oma maar een omstander die te hulp schiet. Daardoor raakte ik te water. Zoals hierboven al gesuggereerd waren er genoeg volwassen handen die hulp boden. Echter het ijs was veel te zwak. Daardoor raakte ik en diverse andere redders ook te water. Mijn man, de fotograaf, had de zorg voor onze kinderen, die op de kant stonden. Hij had direct allelei hulpdiensten geallarmeerd en kon niets anders doen dan afwachten. Meer volwassenen op het onbetrouwbare ijs zouden allen maar voor meer riskante situaties zorgen. Voor meer foto’s en achtergrond informatie verwijs ik u graag naar onze site: www.nogeensite.nl. In de column kunt u mijn ervaringen ook lezen.God straf heb ik overigens niet ervaren. Wel Zijn hulp.Door: Pasterkamp 24 december 2007 21:25