Voorkeur ambulance-voertuig

Auteur Topic: Voorkeur ambulance-voertuig  (gelezen 10858 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

112 Brabant.nl

• Senior gebruiker
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #30 Gepost op: 22 februari 2004, 14:43:33
Even meedenkend: is det een optie voor de spoedritten. Een uitgebouwde Mercedes Sprinter:

Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !

Gunther

• Forum gebruiker
Reactie #31 Gepost op: 22 februari 2004, 22:02:31
Even meedenkend: is det een optie voor de spoedritten. Een uitgebouwde Mercedes Sprinter:

Dat is wat ik bedoel, DE ambulance (naar mijn mening) voor spoedvervoer. Je hebt er alle plaats in en hij gaat goed vooruit.

rick

• Senior gebruiker
  • ambu
Reactie #32 Gepost op: 22 februari 2004, 22:21:51
begint er op te lijken nu nog voorwielaandrijvingzodat de bodem achterin omlaag kan.
misschien wat voor die belgische bouwer die vorig jaar in rosmalen op de beurs stond. daar was de afwerking netjes en stevig en die jongens komen zelf uit het vak kijk daar heb je wat aan

112 Brabant.nl

• Senior gebruiker
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #33 Gepost op: 22 februari 2004, 22:31:21
Misschien wat voor die belgische bouwer die vorig jaar in rosmalen op de beurs stond. daar was de afwerking netjes en stevig en die jongens komen zelf uit het vak kijk daar heb je wat aan

Dat was toch niet Dias?
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !

Gunther

• Forum gebruiker
Reactie #34 Gepost op: 22 februari 2004, 23:50:40
Bij mijn weten zijn er in België 3 ombouwers voor ambulance's: Bocquet Engeneering, Autographe en BMA Construct, de rest voeren voertuigen in van ombouwers uit andere landen. BE zou ik al niet nemen, de inrichting vind ik niet goed afgewerkt. BMA duurt lang voor het voertuig afgewerkt is, maar ze maken zelf ook het containersysteem; de gewenste ombouw moet wel goed op voorhand afgesproken worden. Autographe leverd ook wel redelijk goede ombouw.
Site Autographe: http://www.autographe.be/nl/index.php?pg=2
Site BMA: http://users.skynet.be/bmaconstruct/bma%20%20NL/index%20NL.htm