zeg, wat ik me afvraag hé.. Er wordt bij dit soort conclicten constant geroepen dat de hulpdiensten profesioneel moeten blijven en zich niet zo mogen laten aan, maar voor de pers/fotografen geld dat toch precies zo?? Nog voordat een incident is afgehandelt hebben ze zich de rol van underdog al opgespelt en word de kritiek breed uitgemeten op internen geplaatst, waarmee de 112 sites de laatste tijd sterk worden vergiftigd.
Het blijft natuurlijk je recht om het te publiceren op je site, maar ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje zielig en ik krijg elke keer alleen maar meer medelijden met de (betrokken) pers dat ze zich verlagen tot kinderlijk gedrag. Voor de duidelijkheid: zodra je een tik krijgt, heel hard schreeuwen en nog harder met het beschuldigende vingertje wijzen. En wat doe je dan zelf fout? Niks natuurlijk! Echt om van te kotsen.
Hou asjeblieft op met dat intrieste gezever, stelletje ondankbare kinderen!! Als iedereen nou gewoon wat meer zijn best doet en niet zo eeuwig loopt te zeiken op anderen (die wel hun best doen!) wordt het misschien wat aangenamer in de wereld!
zo, dat lucht op zeg;)