Brandweerkorps bijna slaags met karnakboys - Gieten 24-12-2007

Auteur Topic: Brandweerkorps bijna slaags met karnakboys - Gieten 24-12-2007  (gelezen 67863 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sam Hendrix

• Gast
Reactie #80 Gepost op: 12 februari 2008, 11:36:07
Ook ik ben een tijd geleden gestopt met 112noordholland, met het foto's sturen dan, want het niveau begon zo te dalen dat het niet goed meer was. Ook werd er naar mijn mening een verkeerde indeling gemaakt tussen groot en klein nieuws, maar vooral de fotokeuze beviel me niet meer. Dat wil zeggen: Drie slecht genomen foto's uit dezelfde hoek.

Ik ben trouwens niet de enige die hierom met 112noordholland/karnak is gestopt. Stelletje {het lijkt me verstandig deze zin af te maken} zijn het daar!

Sam

Mind

• Forum gebruiker
  • Inline Explorer
Reactie #81 Gepost op: 12 februari 2008, 12:32:11
op zich moeten dit soort foto's wel kunnen bij een incident, maar niet als het kinderen betreft en reanimatie
It's like the latest news, it's all wrong.  Pictures

Theo Daling

• Forum gebruiker
Reactie #82 Gepost op: 12 februari 2008, 12:35:15
Citaat
Citaat van: free3 op Vandaag om 11:03:12
tja dit is wel een dubbel verhaal.
aan de ene kant denk ik dat een foto geen slachtoffers mag bevatten.
aan de andere kant is het ook niet zo dat een ieder die hier op het forum komt juist altijd van alles wilt weten, en het liefst met fotos......

Mee eens

Timmos schreef
Citaat
Dubbel verhaal? Laat me niet lachen.. Mensen die graag zulke foto's willen zien om te weten wat er is gebeurd kunnen zich beter aanmelden bij sites als rotten etc.

Triest

Zeg Timmos wie heeft hier een replay gedaan met de links van de foto's juist ja jij ...Jij kijkt dus ook naar hulpverleningsfoto's om te weten wat er is gebeurt; Hoe kom jij anders aan deze foto's dan.

http://www.112noordholland.nl/newsbringer_read.php?bericht=plnMYqbO68Jn8F0UdDLpmjVqba3G8Ax2S

Denk dat artikel,

En dan deze, >:( foto.. http://www.112noordholland.nl/img/nieuws/10-02-2008/3-Jarig%20meisje%20verdrinkt%20bijna%20in%20zwembad%20Biezem/JanHoning3.jpg

Bah bah >:( >:(

De pot verwijt de ketel totdat die zwart ziet.

Gr.T

Vraagje: 112 site's mogen zulke foto's niet plaatsen.(volgens sommingen van ons hier)

Daar zijn 112 site's bij die hun foto's en of filmmateriaal aan hart van Nederland of 4 in het land of aan de regionale zenders verkopen  dan hoor je geen 1 van ooooo! dat mag nie dat vind ik verschrikkelijk zulke foto's, nee dan houden wij met mekaar onze mond.

Nee maar hier op dit forum spreekt men schande er van; ik vraag me dan af waar maken juliie je druk om dan.

RUIJ

• Forum gebruiker
Reactie #83 Gepost op: 12 februari 2008, 12:58:59
Deze mail ontving ik net op mijn e-mail.
Alleen jammer dat 112beverwijk niet mijn site is.
Maar ik vind de vergelijking trouwens ook nergens op slaan.
Het is nogal een verschil tussen een kinderreanimatie en een niet zo slim jongetje welke niet meer van een eiland af kan.

Maar ach,

lees zelf maar:

Van: Eindredactie 112 Noord Holland [mailto:info@112noordholland.nl]
Verzonden: dinsdag 12 februari 2008 14:00
Aan: Ruud IJtsma
Onderwerp: Re: FW: Contactformulier 112 Noord Holland.nl

Het slachtoffer is teminste onherkenbaar

Hier niet:
http://112beverwijk.nl/brandweer/hv1kinddoorhetijs_warandebwk21-12-2007.htm

Bemoei je lekker met je eigen 112Beverwijk bezig.

Zwartmaken op het zogenoemde hulpverleningsforum/afzeikforum,
is het laagste wat er is.

--
Met vriendelijke groet, Lorenzo Derksen
Eindredactie 112 Noord Holland.nl,

Website: www.112noordholland.nl
Email: info@112noordholland.nl
Telefoon: 06-18123596
112 Noord Holland is een uitgave van Karnak Media BV.
KvK: 04082895 (Meppel)
BTW-nummer: NL0023080596

Timmos

• Persfotograaf
  • Senior gebruiker
    • Tim-Koster.nl
Reactie #84 Gepost op: 12 februari 2008, 13:27:14

Mee eens

Timmos schreef
Zeg Timmos wie heeft hier een replay gedaan met de links van de foto's juist ja jij ...Jij kijkt dus ook naar hulpverleningsfoto's om te weten wat er is gebeurt; Hoe kom jij anders aan deze foto's dan.

De pot verwijt de ketel totdat die zwart ziet.

Gr.T

Vraagje: 112 site's mogen zulke foto's niet plaatsen.(volgens sommingen van ons hier)

Daar zijn 112 site's bij die hun foto's en of filmmateriaal aan hart van Nederland of 4 in het land of aan de regionale zenders verkopen  dan hoor je geen 1 van ooooo! dat mag nie dat vind ik verschrikkelijk zulke foto's, nee dan houden wij met mekaar onze mond.

Nee maar hier op dit forum spreekt men schande er van; ik vraag me dan af waar maken juliie je druk om dan.

Ik heb inderdaad de bewuste foto gezocht toen die hier ter sprake kwam en men vroeg welke.. Dat haalt echter niet weg dat ik het niet vind kunnen dat zulke foto's geplaatst en tevens worden gemaakt..

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #85 Gepost op: 12 februari 2008, 14:11:17
Ik vroeg om welke foto het ging omdat het mij was ontgaan dat het kind op de foto stond. Van buiten naar binnen fotograferen is in principe niet verboden maar vaak niet wenselijk. In dit geval zou het misschien kunnen mits het kind niet op de foto staat.
Zelf zou ik voor buitenfoto's kiezen.

Maar dan de reactie van Lorenzo...... Zeldzaam arrogant! Als ik van Ruud zo'n emailtje zou krijgen (is nog nooit gebeurt) dan ga ik eerst de foto nog een keer bekijken en vervolgens fatsoenlijk en inhoudelijk reageren. En al helemaal geen beschuldigingen uiten over websites waar Ruud niets mee te maken heeft.

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #86 Gepost op: 12 februari 2008, 14:51:13
Ik vroeg om welke foto het ging omdat het mij was ontgaan dat het kind op de foto stond.
Ook mij was het ontgaan, maar als je het als plaatser weet ben je niet helemaal in orde om dit te plaatsen. Laat staan de fotograaf die deze compositie kiest  :-X

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #87 Gepost op: 12 februari 2008, 15:15:15
Ook mij was het ontgaan, maar als je het als plaatser weet ben je niet helemaal in orde om dit te plaatsen. Laat staan de fotograaf die deze compositie kiest  :-X

Voor wat betreft de compositie heb je niet altijd de keuze. Vaak moet je snel beslissen.
Ook ik kom wel eens thuis met foto's waar zaken op staan waar je even over moet
nadenken. Maar op de PC staat de foto fullsize op het scherm en dat is
het moment dat je opnieuw kan beslissen of je wel of niet iets met de foto doet.

MHL media

• Forum gebruiker
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #88 Gepost op: 12 februari 2008, 16:48:50
Er staan twee bijna identieke foto's bij dit item, deze geven wat mij betreft precies aan wat wel en niet kan.
De foto met het kind in de armen van de ambulancemedewerker NIET, de foto waar het kind op degrond licht met alleen de hulpverleners in het zicht moet wat mij betreft kunnen.
Wat betreft de reaktie naar Ruud die slaat nergens op ten eerste is het zijn site niet en ten tweede gaat het om een incident waarbij het kind niet eens gewond is.
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl

ArieScanner

• Senior gebruiker
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #89 Gepost op: 12 februari 2008, 16:52:12
Om het even voor de fotograaf op te nemen. De fotograaf heeft de foto's namelijk ook naar mij verstuurd en ik kreeg heel netjes een mailtje erachter aan dat deze foto niet voor publicatie geschikt is. Het is aan de webmaster dus welke foto's wel en niet te publiceren...
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl