Brandweerkorps bijna slaags met karnakboys - Gieten 24-12-2007

Auteur Topic: Brandweerkorps bijna slaags met karnakboys - Gieten 24-12-2007  (gelezen 67866 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Joris

• Manschap A
  • Senior gebruiker
Reactie #210 Gepost op: 3 februari 2009, 16:07:36
Da's tenminste iemand die weet wat voor een erfenis hij heeft gekregen en in ieder geval bereid is om naar buiten toe schoon schip te maken.
Je zegt het goed, nou nog naar binnen toe. Acht de kans vrij groot dat ze gewoon met dezelfde fotografen verder gaan.  :-X
343, never forget.

Tammo

• Forum gebruiker
Reactie #211 Gepost op: 3 februari 2009, 16:25:07
@Joris,

waren er dan ook problemen met de fotografen ?

Ik ken de groep aardig, maar zover ik weet hebben deze fotografen, zich netjes aan de regels gehouden.

Mocht ik het fout hebben, dan hoor ik graag via PM bij welk incident er in jouw ogen fouten zijn gemaakt.

Alvast bedankt.

Theo Daling

• Forum gebruiker
Reactie #212 Gepost op: 3 februari 2009, 22:38:40
Je zegt het goed, nou nog naar binnen toe. Acht de kans vrij groot dat ze gewoon met dezelfde fotografen verder gaan.  :-X

Ja dat klopt het is dezelfde groep fotograven.

Ik ken de groep fotograven in Assen ook goed daar hebben de hulpverleners nooit geen problemen mee gehad.

Als Henk Smid en Erik Smit ter plaatse waren dan ontstonden er problemen met vader en zoon Smit.

Feder

• Senior gebruiker
Reactie #213 Gepost op: 4 februari 2009, 10:30:37
Ik ken de groep fotograven in Assen ook goed daar hebben de hulpverleners nooit geen problemen mee gehad.

Als ze er nooit: 'geen problemen' mee hadden, dan hadden ze er dus altijd (wel) problemen mee ;)

Diamondback

• is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #214 Gepost op: 7 mei 2009, 23:04:51
Reqium voor een 112 site.

Website 112 Drenthe ligt plat
06-05-2009
ASSEN - De website 112 Drenthe, een populaire site over ongelukken en branden in Drenthe is plat gelegd. Het laatste nieuws op de site is van 31 maart. 112 Drenthe werd vier jaar geleden opgericht door Henk en Erik Smit uit Assen. Ze verkochten de site een half jaar geleden omdat ze er geen tijd meer voor hadden. Henk Smit was bijvoorbeeld in allerlei rechtszaken verwikkeld.

Volgens woordvoerder René Harrison heeft de nieuwe eigenaar nu ook besloten om met de website te stoppen. Volgens hem werden er onder meer gestolen foto's op de website geplaatst en daar kwamen verschillende rekeningen voor binnen. Volgens Harrison kan het zo niet langer. Hij hoopt wel dat iemand 112 Drenthe wil overnemen en op een goede manier gaat voortzetten.

bron: http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/nieuws-detail?NewsID=35449

Gat graven, lijdend voorwerp in pleuren, gat dichtgooien en niet meer over praten.

Gast48368

• Gast
Reactie #215 Gepost op: 8 mei 2009, 00:31:30
Je slaat de spijker op zijn kop. Amen.

dannyvanelteren

• Gast
Reactie #216 Gepost op: 17 augustus 2009, 15:36:53
Dag,

Wil graag nog even reageren op jullie discussie die inmiddels na mijn weten is gesloten;
Alle 112fotografen zijn sinds de dag van de overname ook overgegaan naar mijn bedrijf, DavelMedia,
daar zijn ze afgesloten van de fam Smit.

Ik ben zelf ook 2 jaar werkzaam geweest bij de fam. Smit en heb daar vrijwel niets te klagen gehad.
Dat het nu rustiger is in de mediawereld lijkt mij overduidelijk.

Sinds 30 maart hebben we besloten ons hele 112-circuit plat te gaan leggen en de plannen te gaan cancellen,
de enige website die nog bestaad is MoiAssen.nl, deze is van dhr. Dekker en is door hem overgenomen, deze valt dus ook buiten DavelMedia.

Van onze fotografen zullen jullie de komende tijd geen last meer hebben.

Hoop dat jullie zo voldoende zijn geinformeerd.

Met een groet,
Danny van Elteren
Danny van Elteren Computers (www.dannyvanelteren.nl)

DavelMedia Group
(Danny van Elteren Mediagroup)
www.davelmedia.nl
info@davelmedia.nl

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #217 Gepost op: 17 augustus 2009, 17:09:18
::)En uit ::)
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....

Gast48368

• Gast
Reactie #218 Gepost op: 17 augustus 2009, 18:04:25

Sinds 30 maart hebben we besloten ons hele 112-circuit plat te gaan leggen en de plannen te gaan cancellen,
de enige website die nog bestaad is MoiAssen.nl, deze is van dhr. Dekker en is door hem overgenomen, deze valt dus ook buiten DavelMedia.

Hoop dat jullie zo voldoende zijn geinformeerd.
[/b]

................................. 8) niet dus

Moi Assen DavelMedia/Drenthe Media Minervalaan 61 9401 EA te Assen Telefoon: 0840-030564. E-mail: info@davelmedia.nl ...
www.drenthemedia.nl/contact.php - In cache - Vergelijkbaar

Diamondback

• is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #219 Gepost op: 17 augustus 2009, 18:23:40
Danny: wat je er mee doet moet je helemaal zelf weten maar de naam Karnak is beladen; zoniet besmet.

Wees wijs: neem in ieder geval een andere naam. De exploits van Karnak Media zijn niet iets om jezelf mee te associeeren.