BOXMEER - De gemeente Boxmeer is zondagnacht tussen twee en drie uur opgeschrikt door vier branden. Dat heeft de politie gemeld. Alle branden waren tegen vier uur weer onder controle. Er deden zich geen persoonlijke ongelukken voor.
Bij drie branden ging het om auto's, die vermoedelijk door brandstichting vlam hadden gevat. Het vuur van één van de auto's sloeg over op een luifel waar de wagen naast stond. De gevel liep aanzienlijke schade op. Een andere melding betrof drie auto's die onder een overkapping stonden. Zowel de auto's als de carport gingen in vlammen op.
In de Steenstraat vatte een vrachtwagen vlam. Het vuur wist de laadruimte, waarin zich onder meer gasflessen bevonden, niet te bereiken. Een laatste brandmelding betrof een school. Dit bleek echter om loos alarm te gaan.
De politie heeft een onderzoek ingesteld. Een woordvoerder van de brandweer "wil geen overhaaste conclusies trekken'', maar stelt wel dat zoveel branden in zo'n kort tijdsbestek ,"geen toeval kan zijn''.
maandag 16 juli 2007
En volgens mij heeft BRW Arie geblust, ik zag vanmorgen dat hij me op die tijden 5 keer leeg gesmst heeft, dus zet die toetsenvergrendeling eens aan! Haha.