Fietser dood na aanrijding AalsmeerZondag 3 februari 2008
Bij een aanrijding in Aalsmeer is zondagavond een fietser om het leven gekomen.
De vrouw werd op de kruising van de Legmeerdijk en de Hoofdweg aangereden door een auto. De automobilist is, zoals gebruikelijk bij dit soort ongelukken, aanhouden voor verhoor.
Het is nog niet duidelijk wat de oorzaak is van de aanrijding.
bron:
www.rtvnh.nlFietser overleden bij ongeval in Kudelstaart
Datum: 03-02-2008 21:45
Bron:
www.petershotnews.nlKudelstaart - Zondagavond omstreeks 20.00 uur heeft er een ongeval plaats gevonden tussen een auto en een fietser op de Legmeerdijk in Kudelstaart.
Een personenauto reed over de Legmeerdijk richting Aalsmeer en kwam bij de kruising met de Hoofdweg in aanraking met een fietser, welke daarbij om het leven is gekomen. Het opgeroepen mobiel medisch (trauma)team is vervolgens afbesteld.De politie heeft de Legmeerdijk afgezet voor een grootschalig sporenonderzoek. Volgens ooggetuige is de bestuurder van de personenauto (volgens standaard procedure) overgebracht naar een politiebureau, alwaar hij zal worden opgevangen door onder andere Slachtofferhulp.
Over de identiteit van het slachtoffer is nog niets bekend.
http://www.petershotnews.nl/nieuws/5292Ik moet eerlijk zeggen, ik heb nu heel wat aanrijdingen gezien, tussen voetgangers en auto's en tussen fietsers en auto's maar deze is in mijn ogen zeker de zwaarste. Slachtoffer lag zeker vijftig meter vanaf het kruispunt waar zij was aangereden. Auto totaal in elkaar.