Het is jammer maar het is niet anders,,,,wat de duikers schouwen nu nodig hebben is een heftige uitruk ........
Auto te water met meerdere so ers...............
R142 , stel jij je hier even voor beschikbaar dit weekend ??
, nee ik denk dat je daar niet op moeten zitten hopen en maar blij zijn dat het allemaal gewoon goed gaat , het is ook niet alleen een kostenplaatje , maar eissen technisch , oefenen , duikuren e.d dergelijke spelen uiteraard ook mee. Feit is als je het doet moet je het goed doen en dan kost het veel geld , en hoe triest dit ook is , je zult dit af moeten wegen tegen het aantal meldingen over een lange termijn ( 5-10 jaar ) trouwens het duiken is niet een gemeente aangelegenheid maar hoort officieel bij de regio thuis.
De opmerking van de heer van dongen moet mijn inziens zo gezien worden dat hij als voorbeeld een soort rampsenario heeft willen voorstellen zo in de trend van "en dan besluiten ze in Goes straks ook nog eens ....en wat dan ?( let wel , dit is hoe ik het lees ) Uiteraard zeer ongelukkig zulke voorbeelden , dat moet je niet doen.
Maar wie weet , de raad zal oordelen , dus komt er mischien nog een oplossing .
Nadeel van als het weggaat is wel , nu waren er natuurlijk wel meldingen en die bleken in de meeste gevallen mee te vallen , maar op het moment dat de hulpvraag kwam kon je wel hulp toezeggen en dat kan niet meer als je het niet meer hebt.
hou het droog ,
Groet.