Erny, lof voor je uitleg. Meer vroeg ik niet. Henk, grote klasse hoe je de zaken verwoord en mijn intenties op de juiste waarde schat. Minder waardering voor andere reacties, altijd uitgaand van een negatieve bedoeling en predikend voor eigen kerk. Bah, ik ben blij dat erny en Henk het wel goed heeft opgepakt. Trouwens Rescue wat is jouw mening over prive zaken van een brigade op dit forum want ik vind je nog niet erg duidelijk?
Mijn mening is dat interne kwesties
over personen, intern moeten blijven. Zoals Enry al duidelijk maakt is het niet alleen een intern kwestie over beleid en procedures, waar het bestuur een besluit in heeft genomen met een mandaat van de ledenvergadering.. Maar gaat het ook over personen, die het niet eens met een bestuursbesluit en bestuursleden die onder vuurliggen, die allemaal ook vrijwillig hun stinkende best doen. Daar in vind ik dat alle personen, maar ook de personen die hun nek uitsteken met respect en correct benaderd moeten worden, en niet openbaar op een forum door anonieme personen worden zwart gemaakt.
En de namen van de betreffende personen kan iedereen zo vinden.. Een bestuur probeert de belangen van de vereniging zo goed mogelijk te dienen en dat is geen eenvoudige taak..
Ik ben dus weldegelijk duidelijk, persoonlijke zaken, interne verengingszaken, horen niet hier uitgekouwd te worden. want het beschadigd personen..
Gaat het over de huidige geldige spelregels, en procedures en implementatie problemathiek, dus alles wat met het voeren of tot standkomen beleid te maken heeft, zou ik in de breedte graag hier zien.. Als je dan over het beleid of implementatie problemathiek van bepaalde regeltjes voorbeeldjes gebruikt waarin Zandvoort verschilt van Bergen of van Dort is dat ook geen probleem.
Uitkouwen die hap..
Sommige incidenten kan je heel goed uitkouwen en beschouwen. prima.. maar anoniem iiemand beschadigen via een forum roepen kan erg makkelijk.. En dat onder het mom van vrijheid van nieuwsgaring, of het mom van publieke veiligheid, of welke smoes dan ook, mensen beschadigen vind ik vreemd.. Stel dan via een effectievere methode het beleid aan de kaak en laat zien via welke waarnemingen je denkt dat de uitvoering van beleid niet goed is..
Tja, dan moet je gaan nadenken over een zorgvuldige formuliering. Ik vind het erg makkelijk dat iemand onder een anonieme naam zomaar een stellende volzin spuit, zonder bronnen, zonder citaten.
Het is ook zo, dat sommige mensen inmiddels hier bekend, nog een tweede profiel hebben, met een alterego, die graag hier dingen spuien die dat onder hun eigen naam of bekende profiel niet doen.. En dat laatste vind ik zeer verwerpelijk..
Ik wens Erny en consorten veel wijsheid toe..