Hi Rolf,
Zandvoort heeft idd een rijk reddingsbrigade leven, was zelf ook van plan om dit kenbaar te gaan maken aan de andere forumgangers voor dat deze een verkeerd beeld van Zandvoort krijgen!
We hebben idd twee goed bemande posten met over het algemeen genomen zeer fanatieke en goed getrainde strandswachten, ook staat er op beide posten veel en goed onderhouden materiaal! We rijden tegenwoordig zelfs in LandRovers, dat hebben we trouwens samen voor elkaar gekregen met een adequate ploegleider die idd om een goede reden is opgestapt!
Ook kan de gemeente tevreden zijn met de bezettingsgraad van de posten, op mooie weekends in de winter zijn we er altijd en over de zomer zal ik het niet hebben want dan wonen de meeste strandwachten op het strand.
ZANDVOORT IS DUS ZO GEK NOG NIET!
Wat me echter wel steekt is dat jij de mensen van de andere post niet meer vertrouwd, dit houd dus in dat jij ook forumgangers als Antiheld, Lars en mijzelf niet meer zo ziet zitten. Terwijl wij volgens mij geen conflict hebben, ik denk zelfs dat door jou bericht de mensen idd gaan denken dat de verhoudingen in Zandvoort zoek zijn, terwijl dit in werkelijkheid wel meevalt!
Tuurlijk zijn er verschillen tussen de noord en zuid (noem het competitie), maar bij elke grote zoekactie staan beide posten zij aan zij om te zorgen dat elke hulpverlening tot een goed eind wordt gebracht!
Laat je dus niet opfokken door een enkel persoon die hier op dit forum een discussie aan de gang probeert te houden en die op zijn beurt door mensen die geen kijk op de zaak hebben van antwoord wordt voorzien!
Want: deze discussie is intussen toch wel uitgemolken!
MVG, DE STUURMAN alias Sjonies (maar dat wist je wel he)