En betreffende politieman heeft net zo goed het recht de veiligheid van zijn collega's te garanderen, het is maar wat je belangrijker vindt, wat plaatjes voor 'n 112website van iemand die zogenaamde een perskaart zou hebben, of de veiligheid van 'n politie eenheid (plus hun families).
En betreffende clown heeft niet het recht om 'n vordering te negeren dus als er hier iemand fout bezig is is hij dat wel.
Perskaart of niet ook ik mag daar gewoon een film van maken als ik op de openbare weg sta... Kan je svp één wetsartikel geven die mij verbied opnamen te maken van het AT?
Volgens mij moet je je eens verdiepen in de grondwet...
Artikel 7
1. Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren,
behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
2. De wet stelt regels omtrent radio en televisie. Er is geen voorafgaand toezicht op de inhoud van een
radio- of televisieuitzending.
3. Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorgaande leden
genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan, behoudens
ieders verantwoordelijkheid volgens de wet. De wet kan het geven van vertoningen toegankelijk voor
personen jonger dan zestien jaar regelen ter bescherming van de goede zeden.
Als het AT zo'n gevaar loopt dan moeten ze de wet veranderen zodat het verboden is opnames van hun te maken (ik zou met zo'n wet geen probleem hebben!
. Ik heb nog niet gehoord dat er een (initiatief) wet voorstel is die dat beoogt...
Als jij de grondwet niet belangrijk vind dan wil ik er even op wijzen dat er in de kamer een blonde 'adonis' zit die volgens mij ook graag zou rommelen aan artikel 6.....