D2000 voor dierenambulances

Auteur Topic: D2000 voor dierenambulances  (gelezen 5077 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #10 Gepost op: 26 maart 2007, 23:55:58
Een D2000 project. Natuurlijk. En wie gaat dat betalen? Zoete lieve Gerritje?

Alles gaat nu via de mobiel. Wat ik wel heel jammer vind is dat er overal andere nummers zijn, bij ons is het zo, er word naar een nummer gebeld, degene die de centrale draait neemt op, schrijft op, belt door aan de ambu. De termen A1, A2 en B zijn ons onbekend.

Overigens, 'spoedrit' betekend niet zoveel, Officieel mag dat niet eens.

Edit: Het is dus géén 1 april grap.
*leegheid*


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #11 Gepost op: 26 maart 2007, 23:59:30
Zeker ergens begin april gaat dit systeem definitief de lucht in he... ???
1 april zeker  ;D
*leegheid*


Peter ten Tije

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #12 Gepost op: 28 maart 2007, 20:28:48
Citaat
Dierenambulancewereld is aan het testen met een P2000 systeem voor dierenambulances genaamd: D2000
nou Paulo

het valt me een beetje tegen dat je meteen de hele dierenambulancewereld erbij betrekt, er is 1 persoon bij een dierenambulance in friesland en dan heb ik het ook maar over één dierenambulance die hiermee zijn rittenlijst op het internet wilt zetten. Dat hun het D2000 wilt noemen is hun zorg,

Maar je moet niet meteen geheel dierenambulanceland erbij betrekken

met groet

peter
fijn dat het forum weer terug is


DAmbu0512

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 27 december 2007, 19:09:12
OKey ik zal het jullie uitleggen hoe het zit.

De telefooncentrale staat in verbinding met onze computer, alle meldingen die wij binnenkrijgen worden opgenomen.
Dit programma draait op Visual basic 2003
de exate tijden + melding worden hierbij goed aangegeven aleen ik ben nog bezig om een rss te maken zodat we alle meldingen niet handmatig hoeven in te voeren.

De bedoeling hiervan is: de mensen te laten weten wat wij allemaal doen bij de Dierenambulance, en tot nu toe heb ik leuke reacties binnen gekregen via mail en zo ook dieren weer kunnen herrenigen met hun baasje.

Dus van mijn kant zeg ik ''het werkt''



Groetjes, Dambu0512 uit Drachten


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #14 Gepost op: 27 december 2007, 21:39:09
Kun je dat geld niet beter steken in betere dierenverblijven van andere asielen e.d.?
*leegheid*


DAmbu0512

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 28 december 2007, 00:36:46
Hiervoor was totaal geen geld nodig want ik ben zelf de programeur.

E nja wij zouden ook heel graag wat meer verblijfruimtes voor dieren willen hebben maar wat wij het graagst willen is een erkenning. helaas mogen wij erg weining op de dierenambulance terwijl er heel veel mensen op de ambulance werken die een dierenartsassistentopleiding gedaan hebben of nog bezig zijn, zelf weet ik heel goed hoe ik een intfus moet aanleggen.
maar zolang wij niet erkend worden zoals in Amerika mogen wij NIETS doen,

Ik denk dat we ons daar eerst maar eens druk over moeten maken want er stoppen steeds meer dierenambulances in Nederland, omdat de meeste dierenambulances geen subsidie krijgen, is dat wel het geval dan draait de dierenambulance ook op voor alle dierenartskosten van zwerfdieren.

Wij moeten het doen met giften en donateurs en dat is alles.



Groetjes, Dambu0512