Utrecht stopt met analoog

Auteur Topic: Utrecht stopt met analoog  (gelezen 6278 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

arrejan

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #10 Gepost op: 2 februari 2008, 10:57:20
Waarom zou je uberhaupt wakker worden als je er niet uit hoeft?.....dat heb ik nooit begrepen, eerlijk gezegd.... :-\

WM
Ik snap dat wel van die mensen, want als er brand is bij de achterburen en je ziet en hoort het s'morgens pas dan is het wel balen.
laats bij ons nog een beste brand in het winkelcentrum en als je dan ziet hoeveel mensen op een kleine afstand het niet horen, waar de gordijnen dicht en licht uitblijft (wel makkelijker voor ons als hulpverlener) en dan de verbaasde reactie s'morgens is dan wel mooi om te zien.


Ernst Brokmeier

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 528
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #11 Gepost op: 2 februari 2008, 16:16:47
Ik snap dat wel van die mensen, want als er brand is bij de achterburen en je ziet en hoort het s'morgens pas dan is het wel balen.
dat snap ik dus niet....ik zou alleen maar blij zijn dat het niet bij mij was. Ik heb er niets te zoeken, dus laat mij lekker slapen!  ;D Alleen als de pager gaat stap ik mijn bedje uit, maar dan moet ik ook wat doen... 8)
[img]/img]


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #12 Gepost op: 2 februari 2008, 16:20:58
dat snap ik dus niet....ik zou alleen maar blij zijn dat het niet bij mij was. Ik heb er niets te zoeken, dus laat mij lekker slapen!  ;D Alleen als de pager gaat stap ik mijn bedje uit, maar dan moet ik ook wat doen... 8)

Sommige mensen vinden citroenen lekker... anderen vinden sinasappels lekker en citroenen niet...  ;) Dat snap ik ook niet want ik ben van beiden geen fan...  ;D :D


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #13 Gepost op: 3 februari 2008, 18:10:40
s'nachts staat mijn pager uit , als ik daar door meldingen mis , pech gehad


Nozzle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #14 Gepost op: 4 februari 2008, 11:47:16
s'nachts staat mijn pager uit , als ik daar door meldingen mis , pech gehad
Of moet dat van je partner Martijn ;-)