Lokale Rode Kruis Verenigingen per 2009 juridisch opgeheven??

Auteur Topic: Lokale Rode Kruis Verenigingen per 2009 juridisch opgeheven??  (gelezen 27521 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
Reactie #80 Gepost op: 11 april 2010, 20:26:15
ALs die directeur  €150.000 kost en door zijn goede status en connecties haalt hij elk jaar € 2.000.000 binnen waar heb je het dan nog over ?

Je moet niet iemand beoordelen wat hij kost maar wat hij opleverd.

De directeur levert in zijn eentje niet 2 miljoen euro op......daar zijn heel wat medewerkers voor nodig die geen topsalaris en een bonusregeling etc .hebben.

Totale onzin dat 1 person zo onmisbaar en belangrijk zou zijn voor een organisatie, iedereen is vervangbaar en kan gemist worden op zijn post, dus een exorbitant salaris kan niet meer en zeker niet in deze recessietijd.
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

Zeeuw

• Forum gebruiker
Reactie #81 Gepost op: 11 april 2010, 20:44:35
De directeur levert in zijn eentje niet 2 miljoen euro op......daar zijn heel wat medewerkers voor nodig die geen topsalaris en een bonusregeling etc .hebben.

Totale onzin dat 1 person zo onmisbaar en belangrijk zou zijn voor een organisatie, iedereen is vervangbaar en kan gemist worden op zijn post, dus een exorbitant salaris kan niet meer en zeker niet in deze recessietijd.

Zorg dat alle districten voor een aftreden stemmen en zet er een jbl (jan boeren lul) neer voor €35.000 en binnen een jaar is NRK Nederland over de kop.
Van mij mogen bestuurders die het goed doen en die aan kunnen tonen dat door hun optreden het bedrijf / stichting / vereniging beter draait en er meer geld binnen komt meer verdienen.

Ook het NRK moet inkomsten hebben anders kunnen we niet al het goeds doen wat we nu over de wereld doen. Ook het NRK is boven in een goed draaiende wereld firma waar velen miljoenen omgaan.

VpkAgz

• Forum gebruiker
Reactie #82 Gepost op: 11 april 2010, 20:55:02
Echter is de huidige directeur op de reeds rijdende trein gestapt.
Ik vind het prima als een directeur van een bedrijf flink verdient als hij zorgt voor een flinke groei binnen een bedrijf.
Hier praten we over een vereniging die geld genereert uit giften, subsidies en sponsoring.
Dit geld besteden aan de doelen van de organisatie,okee...
Maar een goed doel is niet de knip van de directeur.

Joffry Ambu-Vpk

• Senior gebruiker
Reactie #83 Gepost op: 13 april 2010, 09:25:57
Zorg dat alle districten voor een aftreden stemmen en zet er een jbl (jan boeren lul) neer voor €35.000 en binnen een jaar is NRK Nederland over de kop.
Van mij mogen bestuurders die het goed doen en die aan kunnen tonen dat door hun optreden het bedrijf / stichting / vereniging beter draait en er meer geld binnen komt meer verdienen.

Ook het NRK moet inkomsten hebben anders kunnen we niet al het goeds doen wat we nu over de wereld doen. Ook het NRK is boven in een goed draaiende wereld firma waar velen miljoenen omgaan.

NRK is een verenging (sommigen lezen: bedrijf) waarin de vrijwilligers voor een zeer groot deel nog niet eens een reiskostenvergoeding krijgen voor het vrijwiligerswerk dat zij doen...over uitknijpen en verkeerd management gesproken...
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

Marnix

• Senior gebruiker
  • Ned. Rode Kruis
    • Rode Kruis
Reactie #84 Gepost op: 13 april 2010, 19:11:50
Het is een hoop geld. Da's waar.
Maar zo'n directeur kan natuurlijk ook teruggaan naar zijn oude baan, waar hij twee keer zo veel verdiende... Dus niet alleen maar graaien blijkbaar
CN NRK

Redcrosser

• Forum gebruiker
Reactie #85 Gepost op: 16 juni 2011, 21:12:24
Zijn er veranderingen zichtbaar? Bij ons heb ik namelijk nog niets gemerkt..

Zeeuw

• Forum gebruiker
Reactie #86 Gepost op: 17 juni 2011, 12:43:08
NRK is een verenging (sommigen lezen: bedrijf) waarin de vrijwilligers voor een zeer groot deel nog niet eens een reiskostenvergoeding krijgen voor het vrijwiligerswerk dat zij doen...over uitknijpen en verkeerd management gesproken...

Het is een vereniging maar wordt gelukkig in de top als een bedrijf gerund anders zou het een zooitjes zijn.

Als er afdelingen zijn waar je geen reiskosten krijgt ligt dat aan de afdelingen en de personen zelf. Iedereen heeft recht op de gemaakte kosten voor vervoer. Daar zijn afspraken over.
Denk niet dat je alles naar den haag moet afschuiven maar er gaat genoeg fout op plaatselijk niveau.
Ik krijg al jaren lang mijn reiskosten keurig vergoed, ook als ik extra kosten maak en deze indien bv parkeergeld. Aantoonbaar veel belkosten etc. Geen probleem hangt dus helemaal van je afdeling af.

Redcrosser

• Forum gebruiker
Reactie #87 Gepost op: 17 juni 2011, 13:31:10
Het is een vereniging maar wordt gelukkig in de top als een bedrijf gerund anders zou het een zooitjes zijn.

Als er afdelingen zijn waar je geen reiskosten krijgt ligt dat aan de afdelingen en de personen zelf. Iedereen heeft recht op de gemaakte kosten voor vervoer. Daar zijn afspraken over.
Denk niet dat je alles naar den haag moet afschuiven maar er gaat genoeg fout op plaatselijk niveau.
Ik krijg al jaren lang mijn reiskosten keurig vergoed, ook als ik extra kosten maak en deze indien bv parkeergeld. Aantoonbaar veel belkosten etc. Geen probleem hangt dus helemaal van je afdeling af.

Daar kan ik mij volledig bij insluiten.. We hebben genoeg geld. Dus waarom niet? 0098

Maar, zien jullie binnen de afdeling al veranderingen?