Naar Sigma.

Auteur Topic: Naar Sigma.  (gelezen 12109 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

N.W.N. Ewoud

• Gast
Gepost op: 14 oktober 2003, 15:06:07
Als het Sigma wordt opgeroepen en je heb geen auto hoe kom je dan bij De SIGMA post.Ik weet dat ze het bij mij met de taxi hebben geregeld hoe zit het bij jullie.

Robert

• Gast
Reactie #1 Gepost op: 14 oktober 2003, 18:00:03
Lopend, met de fiets, met de brommer of misschien helemaal niet omdat het gewoonweg niet lukt om fatsoenlijk bij de opkomst¨plaats te komen. Indien er bij jullie een taxi wordt geregeld lijkt mij dat een prachtige regeling.

Christian

• Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 14 oktober 2003, 23:05:55
Een goede regeling? ??? :-X
Denk je dat er een taxi blijft wachten om SIGMA leden te vervoeren? Dus wacht maar lekker een tijd op de taxi, de SIGMA bus is al lang weg!
Geen vervoer is geen uitruk voor jou.

Christian

GHD

• Forum gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 14 oktober 2003, 23:35:55
vaag........bij onze intake gesprek van het sigma wordt wel van je verwacht dat je vervoer hebt....of dat je iedergeval wel bij het opstap punt kan komen optijd....
anders zal je nooit bij een uitruk optijd kunnen zijn...
als jan met de bus moet komen en piet moet nog even een taxi bestellen...dat werkt echt niet.....

Christian

• Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 15 oktober 2003, 16:22:59
Dat vind ik ook, Gerrie.
Daarnaast is een SIGMA meestal rijkelijk bedeeld met mensen, dus als jij niet kan en de rest wel, dan zijn er altijd nog genoeg.

Christian

GHD

• Forum gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 15 oktober 2003, 23:24:21
daar komt nog bij....het rode kruis/GHOR doet een dure inverstering in jou als sigma-lid en ze verwachten dat ze er dan wel wat voor terug krijgen...
als je op een afstand van 30 km woont en geen vervoer hebt om bij het opstap punt kunt komen..dan is die inverstering weg gegooit geld...
er zijn wel meer leden natuurlijk...maar daar zit het idee achter dat niet idereen altijd kan...b.v. vakantie of een verjaardag en je zit aan de bier...of je bent ziek...of je kan echt niet weg vanwege je werk enz...dat kan gebeuren...

mijn mening is: als je nooit optijd kan zijn op een opstap punt,het nutteloos is om bij het sigma te gaan...

wij hebben regelmatig oeffen oproepen om te kijken of er genoeg mensen optijd er kunnen wezen...

Christian

• Senior gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 16 oktober 2003, 17:28:38
Maar heel toevallig... Jij gaat een dagje winkelen in de stad waar de SIGMA auto is gestationeerd en je pieper gaat! Kijk, dan kan je ook.
Daarnaast is het makkelijk om mensen achter de hand te hebben die niet bij de eerste uitruk kunnen zijn, maar misschien aanvullende dingen kunnen doen of voor de aflossing zorgen.

Christian

GHD

• Forum gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 18 oktober 2003, 20:25:58
ja..oke...maar dan heb je nogsteeds vervoer nodig he!!!

Ambu.952

• Gast
Reactie #8 Gepost op: 9 november 2003, 18:01:38
Oke, dus stel: Ik wil bij de SIGMA, de bus staat in Assen.. ik zelf kom uit Hoogeveen... dat is ongeveer 30km... hoe zit dat dan??

gegroet,

Rolf

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #9 Gepost op: 9 november 2003, 18:36:52
binnen hoeveel tijd moet een sigmaauto uitrukken,dus de tijd tusen het moment dat de pieper gaat en de uitruk??