Bezoeken mmt-basis?

Auteur Topic: Bezoeken mmt-basis?  (gelezen 18234 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #10 Gepost op: 31 oktober 2009, 19:34:45
hoi ik zou heeel graag un bezoekje willen brengen op volkel bij de ll3 ik heb hem op youtube staan maar wil un keer op de bassis komen maar het is van het leger dus het word moelijk om er binnen te komen  maar ik hoop da ik er kom gr ll3 fan

Als je een afspraak hebt is het beslist niet moeilijk om binnen te komen! Dan ben je ''gewoon'' een bezoeker en wordt je netjes opgehaald door de ontvanger...Dus niet aan de poort proberen te onderhandelen, maar gewoon proberen een afspraak  te maken met iemand van het MMT....succes!  O0


samabith

  • Jeugdleider jeugdbrandweer Tiel
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 154
  • Jeugdbrandweer Tiel
Reactie #11 Gepost op: 24 februari 2010, 16:13:17
Misschien een late reactie, maar ik ben dit weekend bij de LL 1 geweest. Ik hoefde alleen een email te sturen en ik kon komen :)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #12 Gepost op: 24 februari 2010, 23:58:31
Ik hoefde alleen een email te sturen en ik kon komen :)

Dan ben jij gewoon een geluksvogel!   O0

Over het algemeen is er maar 1 dag in de week gereserveerd voor ''belangstellenden'' / bezoekers. En die zit meestal ''volgeboekt''. Dus; geluksvogel!  ;)


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #13 Gepost op: 25 februari 2010, 00:26:08
Misschien een late reactie, maar ik ben dit weekend bij de LL 1 geweest. Ik hoefde alleen een email te sturen en ik kon komen :)

Waar heb je het mail adres vandaan dan?  :P ::)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416
Reactie #14 Gepost op: 25 februari 2010, 11:20:39
a.u.b. dit soort info niet op het forum publiceren hè
kleine reminder
 :)


Tomyboy

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 688
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Reactie #15 Gepost op: 21 maart 2010, 19:36:12
Was samen met Samabith en ik had gemaild, -mail adress staat aan linker kant, zij sturen je door naar de desbetreffende base-manager
http://www.anwb-medical-air.nl/
Student Technische Bedrijfskunde TU/e


Dave1989

  • Leerling-verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 173
  • 4e jaars Leerling-vpk,Hartslagnu hulpverlener
Reactie #16 Gepost op: 19 juni 2010, 17:21:54
He, ik had een tijd geleden gebeld naar het mmt van amsterdam.Ik kreeg toen eerst een mmt arts en later een mmt vpk aan de lijn.Ik vertelde hem dat ik graag een keer op de basis wilde kijken.Ik vertelde ook dat ik leerling vpk ben.Zij vertelde me dat ik best langs mocht komen.Ze vonden het geen probleem, maar ik moest nog eerst even toestemming vragen(ik geloof dat ik toestemming moest vragen aan amc)aan amc, dus ik was al blij, maar ik kreeg geen toestemming van amc, omdat er schijnbaar al iets van een wachttijd is van bijna een jaar door de vele verzoeken. , maar nu weer een hele tijd later ga ik het nog eens proberen.
Ik heb nog wat mail adressen van rotterdam en amsterdam.Ik heb wel van hun veel spullen gekregen zoals boekjes,stickers etc.Nu ga ik nog eens vragen aan hun of ik langs mag komen.

Groeten
Geinteresseerd en werkzaam binnen de hulpverlening  [


Tomyboy

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 688
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Reactie #17 Gepost op: 20 juni 2010, 19:29:16
Gewoon een mailtje sturen, wordt je doorverwezen naar de Base-manager. Die regelt het verder als het goed is. Ik had ongeveer 2 maanden van te voren gemaild, en kon er zo terrecht.
Student Technische Bedrijfskunde TU/e


Dave1989

  • Leerling-verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 173
  • 4e jaars Leerling-vpk,Hartslagnu hulpverlener
Reactie #18 Gepost op: 24 juni 2010, 16:31:25
Ej, tomyboy kan je me even dat mail adres even doormailen?Ik heb wel 2 mail adressen, maar ik weet namelijk niet welke jij hebt gebruikt.
Stuur aub dan even Pm!

Groeten


(*JA JA vanavond Nederland-Kameroen*hup holland hup )
Geinteresseerd en werkzaam binnen de hulpverlening  [


sylvester1986

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 25 juni 2010, 14:05:35
Connecties helpen zeker en zoals Dinges ooit zei in dit topic, probeer gewoon een afspraak te maken en ga niet onderhandelen met de bewaking, dan gaan ze je dwarszitten en daar schiet je niks mee op, maar als je netjes via afspraak wilt werken, dan is de wachthebbende niet beroerd om je even het nummer te geven van bijvoorbeeld Staf voorlichting.
Die zouden je misschien verder kunnen helpen.
Er is trouwens op Vlb Volkel ooit wel een open dag geweest bij het MMT en de brandweer van de basis gaven leuke demo's.

Zo zou het kunnen gaan op Vlb Volkel.