Echte OMS meldingen

Auteur Topic: Echte OMS meldingen  (gelezen 152229 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Hotdog

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 276
Reactie #770 Gepost op: 4 mei 2011, 23:07:18
Dan moet ik je teleurstellen.. Op kazerne Laanslootseweg staat de HA met SBH wel degelijk..
Anders zou de meldkamer een voertuig alarmeren op een kazerne die er helemaal niet staat.. En dat is 'onmogelijk'

oh.... toen ik vorige wacht keek stond hij er echt zonder SBH.... Maar misschien heb ik wel lopen slapen...

Officieel is de HA 21.1 afgevoerd. Hij wordt echter nog gebruikt als reserve HA en t.b.v. werkzaamheden voor de afdeling training. Ze weten nog niet wat ze met dat apparaat aan moeten.


Hulpverleningsforum

  • Forum Moderator
  • Senior gebruiker
  • *****
  • Berichten: 1,057
    • HVforumNL
Reactie #771 Gepost op: 5 mei 2011, 12:04:08
Na overleg is besloten dat dit topic niet past niet de nieuwe visie zoals die enkele maanden geleden is opgesteld. Het gros van de meldingen in dit topic is suggestief, puur op basis van P2000 wordt (veelal door 'buitenstaanders') geconcludeerd dat er "daadwerkelijk" iets aan de hand is, hetgeen wij betitelen als "P2000-wetenschap" en wij zijn van mening dit dit de kwaliteit van dit forum niet ten goede komt.

Daadwerkelijke opschalingen (middelbrand, etc) kunnen zoals gebruikelijk in een apart topic worden geplaatst. Bijzondere of opvallende OMSjes kunnen met de juiste argumentatie in het P2000-berichten topic geplaatst worden.

Dientengevolge is dit topic gesloten en verdwijnt na verloop van tijd mogelijk helemaal.

Het moderatorteam