als ik de fotos bekijk ligt het bijna in het water dus waarom wts???
maarre over de oproepen nog even het is makkelijker om het binnen je eigen regio te houden omdat zoals nu en ook laatst in haarlem een complete compagnie van de omliggende regio opgeroepen kan worden. als je hier al het een en ander uit plukt heb je weer een probleem met je aflossing en moet dan weer overal wat vandaan plukken
Goed punt!
Bovendien lijkt men over een eerdere melding heen te kijken:
14:36:41 26-01-08 8 G BRAN De Klok Logistics (0323) BEURTVAARTWEG 2 NIJMEGEN OMS21 (instanties: grip 1) (materiaal/vrtg: meetploeg) (nader bericht: compagnie brand) PRIO 1 ROEPNAAM 3740 3745 3744 3840 3846 3901 3538 45
801261436410903244 0903244 BRW Beusichem (
DPH-4597/WTS-1000 )
801261436410903215 0903215 BRW Beneden-Leeuwen (
WTS-3000 Watertransport )
Er was dus al WTS aanrijdend van een korte afstand. Verder neem ik aan dat Nijmegen zelf ook
een DPH heeft of anders een blusboot. Het is dan ook zeer wel mogelijk dat de eenheden van
verder weg alleen ter aflossing/reserve komen. Dat er met PRIO-1 wordt gelarmeerd is logisch.
Het incident staat op PRIO-1 en de afstand maakt dat men geen tijd kan verlummelen bij stoplichten.
Bij de scheepsbrand in Velsen zag je dat ook. Dan kwamen ze met blauwe lampen aanrijden om
vervolgens naar de koffie te worden verwezen tot het moment dat ze nodig waren.