p2000

Auteur Topic: p2000  (gelezen 4041 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ACKevin

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 29 januari 2008, 23:30:39
Ok samenvatting dus: ik moet het worden en dan kopen en laten programmere en regele door hun voor die capcode's dat hun dat doen :P

ik zal het je even gemakkelijk maken :P

Een pager is gewoon een apparaatje wat door iedereen gekocht kan worden. Je hoeft hiervoor niet persee werkzaam te zijn in de hulpverlening. Elke oproep voor de brandweer wordt gestuurd naar een bepaalde code, de capcode dus. Stel de tankautospuit uit jouw omgeving heeft code 1645897 dan zet je die code in je pieper. Vanaf dát moment ontvangt jouw pieper een melding wanneer die code wordt opgeroepen. Hoe meer codes jij in je pieper zet, hoe meer je dus in de gaten houd en hoe vaker hij waarschijnlijk ook af zal gaan. Op www.pd5hw.nl/p2000 kan je capcodes opzoeken (je kan er van alles inzetten: tas, hv, hw/al, ovd, rogs, ags, hovd, lichtkrant etc etc!!)

Zoals gezegd werd kan je dus mensen uit de winkel hem laten programmeren (als je het lief vraagt), of je doet het zelf thuis. In dat laatste geval krijg (of moet) je vaak wel de benodigde software of apparatuur kopen om te programmeren, maar hierbij zitten uiteraard handleidingen en dergelijke ;) Zo niet, dan is er nog internet..!

succes ;)


mark_b

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
    • Brandweer Mook & Middelaar
Reactie #11 Gepost op: 26 februari 2008, 22:07:46
En misschien nog even doorklikken naar loi.nl
En dan zoeken naar een cursus Nederlands!
Ik hoop maar dat je die manier van spellen expres doet!
 :'( met de pet op!
TWITTER foto's suck....