p2000

Auteur Topic: p2000  (gelezen 4042 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

VinnietjJ

  • Gast
Gepost op: 29 januari 2008, 17:47:29
Hey,,

Ik wil een p2000 aanschaffe ken dat ook voor brandweer.Alleen wil ik hem wel ervoor late programmere dat je dan ook natuurlijk de pages krijg van wat er gebeurt enz. Kenne hun dat zelf op de zaak waar je hem koop ook doen of moet je het zelf doen thuis?




nick1107

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 626
Reactie #1 Gepost op: 29 januari 2008, 18:06:54
denk dat je een heel eind kan komen door de zoek functie te gebruiken O0


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #2 Gepost op: 29 januari 2008, 18:11:26
Hey VinnietjJ,

as ik jou was zou ik effe "pager" intype in het zoekveld bovenin ut forum, denk dat ut dan allemaal wel goe kom met je P2000  ;)
probeer hier maar es!

Succes! :D
Samen sterk in de hulpverlening!


VinnietjJ

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 29 januari 2008, 18:36:37
Ja oke maar gewoon simpelevraag,, bijv: je ben jeugdbrandweer ofzo,, Je doet mee met oefeninge en al dat soort dinge. En je wil een pager aanschaffe, Je koop er zelf 1, Ken je dan door de brandweer hem late programmere dat je ook de oproepe krijg van: Brand in maasdam ofzo weet ik ut. Doet de brandweer dat wel of niet?


Brandweer-ZH18-402

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 745
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #4 Gepost op: 29 januari 2008, 18:49:38
Ja oke maar gewoon simpelevraag,, bijv: je ben jeugdbrandweer ofzo,, Je doet mee met oefeninge en al dat soort dinge. En je wil een pager aanschaffe, Je koop er zelf 1, Ken je dan door de brandweer hem late programmere dat je ook de oproepe krijg van: Brand in maasdam ofzo weet ik ut. Doet de brandweer dat wel of niet?
Jeugdbrandweer kan je sowieso niet zijn... wel jeugdlid.
Maar de pagers die de brandweer gebruikt (en ook in Maasdam-Puttershoek (gemeente Binnenmaas) in Zuid-Holland Zuid) zijn de zogenaamde Infostream Xstream 3 deze zijn niet voor particulieren en zijn dus ook niet in de winkel te koop. De P2000 pagers die wel te koop zijn kun je gewoon laten programmeren (als je het netjes vraagt) door de zaak waar je hem koopt, de brandweer staat hier dus totaal buiten. De oproepen (zoals jij die noemt) zijn de zo geheten 'capcodes' en deze vind je ook op het wereldwijde internet (google.nl) ;). succes verder! ^-^
Weer of geen weer... altijd brandweer


VinnietjJ

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 29 januari 2008, 18:54:09
Ja jeugdlid bedoel ik ook want ben van plan dat ook te worde en een pager te kope en dan te late programmere en dan regele dat ik die capcode's ook krijg ( moet ik dat zelf doen of ken de zaak dat ook doen? )


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #6 Gepost op: 29 januari 2008, 18:58:17
psssst, de meeste werkwoorden eindigen op een -n als je het volledige werkwoord gebruikt  ;)

dus wordeN, kopeN, lateN, programmereN en regeleN


Twentenieuws-Almelo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 655
  • Schat je pieper gaat schat!!! Wakker worden.
    • www.larofotoservice.nl
Reactie #7 Gepost op: 29 januari 2008, 19:20:35
psssst, de meeste werkwoorden eindigen op een -n als je het volledige werkwoord gebruikt  ;)

dus wordeN, kopeN, lateN, programmereN en regeleN


 ;D ;D ;D ;D  O0


VinnietjJ

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 29 januari 2008, 19:45:47
Ok samenvatting dus: ik moet het worden en dan kopen en laten programmere en regele door hun voor die capcode's dat hun dat doen :P


smartie92

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 29 januari 2008, 20:05:00
Je hoeft geen lid (of jeugdlid) te zijn van de brandweer. Ik heb zelf de Jupiter Pro 8.6 die heb ik zelf geprogrammeerd (handmatig) en dat is prima te doen als je gewoon goed de handleiding volgt!