Politievoertuig rijdt tegen boom - Eerbeek 09-02-2008

Auteur Topic: Politievoertuig rijdt tegen boom - Eerbeek 09-02-2008  (gelezen 4007 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

muistroom

• Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 9 februari 2008, 23:03:20
TCF

Zulke opmerkingen krijgen wij tijdens een verkeerscontrole :-\
Echter lijkt mij gezien jouw verhaal dat bij jullie e.e.a. goed geregeld is.

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 9 februari 2008, 23:24:20
Er is dan ook afgesproken dat er bij ernstige vermoeidheidsklachten linea recta naar het bureau wordt gereden, ook al is de andere collega nog voldoende wakker. Tenslotte ben je met z'n tweeen en moet je met z'n tweeen ook daadkrachtig kunnen optreden wanneer dat nodig mocht zijn.

En wat als er op zo een moment een (belangrijke) melding komt dan?

vesalius

• Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 9 februari 2008, 23:27:41
En wat als er op zo een moment een (belangrijke) melding komt dan?

Lang leve adrenaline, die zorgt er bij spannende meldingen wel voor dat je alert bent. Het zijn juist de softere zaken die voor problemen zorgen. Althans zo was het bij mij op de HAP en kan me wel voorstellen dat dat bij de politie net zo is. (alhoewel de luxe van een collega die je afwisselt bij de HAP onbekend is  ;))

Koos Grandioos

• Senior gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 10 februari 2008, 11:43:32
Om even het verhaal te verduidelijken.

AANVULLING:

De betreffende politieman had zojuist zijn collega thuis afgezet, en was onderweg naar het bureau om daar de auto te stallen.
Volgens de voorlichter, was het minder dan een seconde dat hij (vermoedelijk) even in slaap dutte. Hij verklaarde dat hij de boom nog wel op zich af zag  komen, maar te laat om een botsing te voorkomen.
Verbeter de wereld, begin bij je zelf!

RoyLL3

• Forum gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 10 februari 2008, 20:57:34
Fijn dat bepaalde mensen gelijk hun mening weer klaar hebben en komen met opmerkingen als:

Goh, nee, hij parkeert die Vectra express tegen die boom.....

en

Ik heb het vermoeden dat jullie zelf nog nooit nachtdiensten hebben gedraaid, anders had je mijns inziens niet zo gereageerd. Soms gebeurt het je gewoon dat je een slechte nacht hebt en even inkakt. Meestal gaat het goed en schrik je binnen een seconde weer wakker, maar helaas loopt het soms verkeerd af. Ik hoop dat de betrokken agent snel weer hersteld van de gevolgen van dit ongeval.

Sjonge jonge, en het begon bij mij allemaal als een sarcastisch grapje  :-X
En ik dacht er nog bij na, zal ik het wel plaatsen.. want je word er misschien gelijk mee aangevallen. En ja hoor... Nou weer wat geleerd, wijze anwtoorden only op het forum  ???

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #15 Gepost op: 10 februari 2008, 23:22:18
En ik dacht er nog bij na, zal ik het wel plaatsen.. want je word er misschien gelijk mee aangevallen. En ja hoor... Nou weer wat geleerd, wijze anwtoorden only op het forum  ???

Dat zou de boel een hoop duidelijker maken, er zijn hier namelijk ook figuren die dat soort opmerkingen maken en het ook daadwerkelijk zo bedoelen... en daar er al een aantal ''fijne'' en ''leuke'' opmerkingen worden geplaatst over zowel het werk van de politie als over de agenten zelf kan ik me er iets bij voorstellen dat mensen zich een beetje aangevallen gaan worden!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Bozo

• Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 11 februari 2008, 07:59:14

Aangezien ik geen helderziende ben en er in jou 1e reactie geen enkel iets staat wat wijst op een "grapje" kan ik niet ruiken dat dit niet jou daadwerkelijke mening is....Daarnaast, maar dat is mijn mening, vind ik dit geen onderwerpen om grapjes over te maken.
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!

RoyLL3

• Forum gebruiker
Reactie #17 Gepost op: 11 februari 2008, 10:52:32
Aangezien ik geen helderziende ben en er in jou 1e reactie geen enkel iets staat wat wijst op een "grapje" kan ik niet ruiken dat dit niet jou daadwerkelijke mening is....Daarnaast, maar dat is mijn mening, vind ik dit geen onderwerpen om grapjes over te maken.

Uiteraard, hier heb je helemaal gelijk in. In het vervolg zal van mijn kant ook niet meer zo gereageerd worden. Dit om toch enige verwaring en onrust te voorkomen!

@Jerommeke88, Snap volkomen wat je bedoelt, en hoop het nu dan ook weer recht te hebben gezet!

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #18 Gepost op: 11 februari 2008, 14:22:24
@ Roy, denk wel dat je bedoelingen over zijn gekomen en dat dat niet kwalijk genomen wordt. Iig niet door mij. Mensen hier moeten er rekening mee houden met het hetgene wat zij posten. Vaak is hetgeen wat zij willen uitdrukken sarcastisch, maar wanneer dit in letters wordt neergezet kan dat erg koud en hard overkomen, wat inhoudt dat je er mensen mee kwetst. Ik denk dat dat het laatste is wat we hier willen bereiken. Tenminste dat is hoe ik er over denk.

Ik kom zelf uit de nachtdienst, na er afgelopen week 5 te hebben gehad en kan me indenken hoe de collega zich gevoeld heeft... t gebeurd hier ook dat we naar binnen gaan om dat je voelt dat je tegen het randje zit. Ik kan alleen maar zeggen dat ik de collega erg veel sterkte wens, die auto... ach het is maar blik..
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....

RoyLL3

• Forum gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 12 februari 2008, 17:01:21
@ Roy, denk wel dat je bedoelingen over zijn gekomen en dat dat niet kwalijk genomen wordt. Iig niet door mij. Mensen hier moeten er rekening mee houden met het hetgene wat zij posten. Vaak is hetgeen wat zij willen uitdrukken sarcastisch, maar wanneer dit in letters wordt neergezet kan dat erg koud en hard overkomen, wat inhoudt dat je er mensen mee kwetst. Ik denk dat dat het laatste is wat we hier willen bereiken. Tenminste dat is hoe ik er over denk.

Ik kom zelf uit de nachtdienst, na er afgelopen week 5 te hebben gehad en kan me indenken hoe de collega zich gevoeld heeft... t gebeurd hier ook dat we naar binnen gaan om dat je voelt dat je tegen het randje zit. Ik kan alleen maar zeggen dat ik de collega erg veel sterkte wens, die auto... ach het is maar blik..

Hartelijk dank, fijn om dat te horen!  O0

En tja idd, hoop maar dat het inmiddels beter gaat met de agent!