Zaterdag 15 maart 2008 09.00-17.00 Profcheck Sigma Theemsweg Spijkenisse

Auteur Topic: Zaterdag 15 maart 2008 09.00-17.00 Profcheck Sigma Theemsweg Spijkenisse  (gelezen 2580 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Op zaterdag 15 maart 2008, van 09.00 tot 17.00 uur is er een profcheck voor alle drie de Rijnmondse Sigma-stations (Nieuwe Waterweg Noord, Rotterdam en Zuid-Hollandse Eilanden) aan de Theemsweg in Spijkenisse. Totaal 30 deelnemers (exclusief drie docenten).


greetz,  Enrique


Franc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 378
Reactie #1 Gepost op: 14 februari 2008, 21:33:47
Op zaterdag 15 maart 2008, van 09.00 tot 17.00 uur is er een profcheck voor alle drie de Rijnmondse Sigma-stations (Nieuwe Waterweg Noord, Rotterdam en Zuid-Hollandse Eilanden) aan de Theemsweg in Spijkenisse. Totaal 30 deelnemers (exclusief drie docenten).

Heel leuk. Maar ik zie het nut van deze posting niet helemaal.   ???


Franc


tangosierra65-1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 314
Reactie #2 Gepost op: 14 februari 2008, 21:36:26
Komen de Sigma wagens dan? Dan neem ik ff een kijkje.. is  7 minuten fietsen ofzo ^-^


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #3 Gepost op: 14 februari 2008, 22:10:36
Heel leuk. Maar ik zie het nut van deze posting niet helemaal.   ???


Franc
:P ik ga ervan uit dat dit zich in de open lucht op de openbare weg afspeelt....? Voor enkele fantatieke fotografen uit Spijk City.... maar zeker weten doe ik dat niet  :-X
greetz,  Enrique


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #4 Gepost op: 14 februari 2008, 22:11:50
Nou dat denk ik niet.
Wij doen het gewoon binnen. ;)


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #5 Gepost op: 15 februari 2008, 09:15:03
Hmmmmmm..... zou toch best leuk zijn al die fotografen buiten zoekende..... haha maar dan kan dit topic verwijderd worden hoor!  ;)
greetz,  Enrique


Franc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 378
Reactie #6 Gepost op: 15 februari 2008, 09:23:48
:P ik ga ervan uit dat dit zich in de open lucht op de openbare weg afspeelt....?

Nee hoor, vindt gewoon in het EHBO gebouw plaats en van buiten zal er weinig te zien zijn. En zo heel spannend is een profcheck nou ook weer niet.   :P

Voor enkele fantatieke fotografen uit Spijk City.... maar zeker weten doe ik dat niet  :-X

En je zult er ook geen SIGMA- of AMBU-voertuigen gaan zien.   ;)


Franc


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #7 Gepost op: 15 februari 2008, 11:55:42
dit is dus een topic waar we niets mee kunnen.

DUS SLUITEN DIE HANDEL


Dat bepalen wij wel  ::) Mod. Jerommeke88
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #8 Gepost op: 15 februari 2008, 12:23:39
Nee hoor, vindt gewoon in het EHBO gebouw plaats en van buiten zal er weinig te zien zijn. En zo heel spannend is een profcheck nou ook weer niet.   :P

En je zult er ook geen SIGMA- of AMBU-voertuigen gaan zien.   ;)


Franc

Weer wat geleerd.... thanks voor de info (overigens had ik hem neergezet omdat ik ooit iets gelezen heb over een profcheck in Drenthe ofzo waarbij een kettingbotsing werd nagespeeld als ik het goed heb)!
greetz,  Enrique


Franc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 378
Reactie #9 Gepost op: 15 februari 2008, 13:32:26
Weer wat geleerd.... thanks voor de info (overigens had ik hem neergezet omdat ik ooit iets gelezen heb over een profcheck in Drenthe ofzo waarbij een kettingbotsing werd nagespeeld als ik het goed heb)!

De profcheck is (in dit geval) niets anders dan de 2-jaarlijkse individuele competentietest voor de SIGMA leden. En dan krijgen de SIGMA leden inderdaad een casus voorgelegd (zoals bijvoorbeeld een kettingsbotsing), maar dan komt het meer neer op "er heeft een kettingbotsing plaatsgevonden, hier is een van de slachtoffers, doe er iets leuks mee".   ;)
Er wordt dus niet iets daadwerkelijk in scene gezet (of het GHOR moet het wel heel erg spannend gaan maken dit keer  ;D ).


Franc