hoe zit het bij jullie in het korps over vrouw / man situatie

Auteur Topic: hoe zit het bij jullie in het korps over vrouw / man situatie  (gelezen 3316 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

mickel

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
beste lezers ,

ik heb een vraag omtrent , mijn vriendin zit bij de vrijwillige brandweer en ik heb daar ook gesolliciteerd , ben daar voor van baan veranderd tegen inlevering van loon.
Maar tegen mij wordt gezegd dat ik er niet bij kan komen omdat ik een relatie heb met een lid van het korps ?
Maar er zitten wel veel familie leden bij dat korps : broers , zwagers , ooms en neven etc
Wat zijn jullie bevindingen hierover en hoe gaat dat bij jullie korps ( hoe was dat geweest als we er al bij zaten en toen een relatie kregen)


Willen jullie je menning hier over geven aub




Hotdog

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 276
Reactie #1 Gepost op: 17 februari 2008, 12:52:46
Naar mijn idee is dat pure onzin. Er kan altijd rekening mee worden gehouden met het indelen van de ploegen. Want in dezelfde ploeg is denk ik niet handig. Laat het ze maar een keer duidelijk uitleggen.


Menneke86

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 401
Reactie #2 Gepost op: 18 februari 2008, 16:18:39
Zou niet weten waarom dat een probleem zou moeten zijn, ik zit zelf ook bij de vrijwillige brandweer, samen met mijn vader op dezelfde post. Dat levert naar mijn mening absoluut geen problemen op (voor de dienst of voor het functioneren.).


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #3 Gepost op: 18 februari 2008, 16:35:39
vader/zoon is wat anders dan mensen met een relatie (man/vrouw, man/man, vrouw/vrouw etc ;) )


Guust

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
  • Don't shoot the messenger!
Reactie #4 Gepost op: 19 februari 2008, 11:14:54
Mickel,

Het zou wat mij betreft ook geen probleem zijn zolang jullie maar niet aan elkaar lopen te klitten, en dat soort andere fratsen.

Daar gaan de meeste zich aan irriteren volgens mij.
Het staat ook nergens omschreven welke relaties er wel of niet mogen.


Jim

  • Ambulanceverpleegkundige & anesthesiemedewerker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 647
  • When in doubt, knock'em out
Reactie #5 Gepost op: 19 februari 2008, 11:38:31
Over de portofoon:

 'Hang jij maar als eerste op,'  'nee jij,'  'nou, allebei tegelijk dan.... 1-2-3....'  ' nou, jij bent er nog...'  ;D
CHAOS: Chief Has Arrived On Scene Waar cyanose is, is leven; nog heel even!


mickel

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #6 Gepost op: 19 februari 2008, 15:30:51
oke

bedankt , ik ben nog steeds bezig omdat ik het eigenlijk geen goed argument vind om iemand niet toe te laten .


gr mickel

ps hebben jullie surgesties ik hoor ze graag


Guust

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
  • Don't shoot the messenger!
Reactie #7 Gepost op: 19 februari 2008, 16:46:37
Ik begrijp wel dat je het graag wil.

maar als de leiding het geen goed idee vind en jij dramt wel door en het gaat je lukken, dan kan ik je vertellen dat de sfeer en de onderlinge verstandshouding al niet goed te noemen.

maar succes


mickel

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #8 Gepost op: 19 februari 2008, 23:20:05
kijk ze maken er alleen een probleem van dat ik een relatie heb met iemand van hun korps verder waren en zijn er geen aanknoppings bewijzen .
Ik ken heel goed met de jongens van de brandweer en nog steeds en de gene die me afwees ook , dat is het probleem niet mij gaat het er om dat ik de reden geen goede reden vind , want als ik al bij het korp had gezeten en toen een relatie kreeg , haar ex zit er toch ook bij en dat geeft ook geen problemen , was dat gewoon geweest.
IK wil gewoon duidelijkheid over waar om ze me niet willen aan nemen .

gr mickel


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #9 Gepost op: 20 februari 2008, 10:45:52
kijk ze maken er alleen een probleem van dat ik een relatie heb met iemand van hun korps verder waren en zijn er geen aanknoppings bewijzen .
Ik ken heel goed met de jongens van de brandweer en nog steeds en de gene die me afwees ook , dat is het probleem niet mij gaat het er om dat ik de reden geen goede reden vind , want als ik al bij het korp had gezeten en toen een relatie kreeg , haar ex zit er toch ook bij en dat geeft ook geen problemen , was dat gewoon geweest.
IK wil gewoon duidelijkheid over waar om ze me niet willen aan nemen .

gr mickel


ehh, degene die jou afwees, en haar ex, dat is niet toevallig dezelfde persoon... ?  >:D
Samen sterk in de hulpverlening!