neen, een beveiliger kan zich ook niet verdedigen tegen iemand met een wapen, maar dat is ook niet wat ik wil, en ook niet wat ik bedoel.
Natuurlijk wil ik op dit moment ook niet dat beveiligingsbedrijven hun personeel a la minute gaan bewapenen. Eerst moet er nog ontzettend veel gaan gebeuren, er moeten trainingen komen, herhalingslessen volgen, een politie achtige opleiding volgen en zo kan ik nog wel meerdere dingen noemen.
Niemand wil en dat zou ook niemand moeten willen, de beveiligings medewerkers en bedrijven zijn daar gewoon nog niet klaar voor. maar ik geloof dat het helemaal geen slecht idee zou zijn als beveiligers dezelfde bevoegdheden zouden krijgen als boa'smaar dan herhaal ik wederom dat er een hoop moet veranderen.
Veelal zijn inbrekers bewapend, misschien niet altijd met een vuurwapen maar er zijn zat andere dingen die ze kunnen gebruiken als wapen, Ze zijn immers niet van plan om zich te laten pakken.
@Nick, de politie moet zowiezo gewaarschuwd worden bij een aanhouding, dat is verplicht.