Politie snapt dronken leerling tijdens rijles - Haarlem 18-12-2011

Auteur Topic: Politie snapt dronken leerling tijdens rijles - Haarlem 18-12-2011  (gelezen 3591 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #10 Gepost op: 18 december 2011, 14:52:54
Mijn oude rijinstructeur had een hele mooie regel:

Hij vraagt simpelweg of je de nacht ervoor bent uitgeweest, en soms vroeg hij heel sluw tussendoor of je wel eens wiet/hasj rookt. Als het antwoord ja was, mocht je direct voor je deur uitstappen en lekker bijkomen thuis, want het is natuurlijk onverantwoordelijk.
Ik heb mijn rijbewijs in iets meer dan 3 maanden gehaald, maar ik heb het toch 5x bij andere leerlingen meegemaakt.

Overigens ben ik tijdens een rijles in A'dam West gewoon staande gehouden waarbij de instructeur en ik moesten blazen, papieren en technische staat ( met name de pedalen ) werden ook gelijk nagekeken.

Was wel een interessante les voor mij...en de aspiranten onder leiding van een brigadier  0098


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #11 Gepost op: 23 december 2011, 01:35:29
Maar onderstaande van Bijlmermeer337 werkt niet meer: het aantal leerlingen voor een rijbewijs neemt af en het aantal rijscholen neemt toe: negatieve concurrentie dus eisen verlagen om maar geld binnen te krijgen. En die dronken leerling? Hij betaald dus is het goed!

Al gehoord van die enorme fraude in theorie examens? Oortje ... microfoontje.... leraar op afstand.... geen woord Nederlands sprekende leerling..... 100% garantie tot slagen zullen we maar zeggen  :-\
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #12 Gepost op: 23 december 2011, 16:06:49
Maar onderstaande van Bijlmermeer337 werkt niet meer: het aantal leerlingen voor een rijbewijs neemt af en het aantal rijscholen neemt toe: negatieve concurrentie dus eisen verlagen om maar geld binnen te krijgen. En die dronken leerling? Hij betaald dus is het goed!

Al gehoord van die enorme fraude in theorie examens? Oortje ... microfoontje.... leraar op afstand.... geen woord Nederlands sprekende leerling..... 100% garantie tot slagen zullen we maar zeggen  :-\

Jaaa je hebt gelijk, zelfs fraude met een tweeling. Er zitten een heleboel vreemde figuren en bedrijven in dat vak. Vraagje, mocht ik ooit wat verdachts horen of zien over de dingen die je net zo noemde, kun je dit aan het CBR melden of de politie ?


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #13 Gepost op: 23 december 2011, 18:16:21
Jaaa je hebt gelijk, zelfs fraude met een tweeling. Er zitten een heleboel vreemde figuren en bedrijven in dat vak. Vraagje, mocht ik ooit wat verdachts horen of zien over de dingen die je net zo noemde, kun je dit aan het CBR melden of de politie ?

CBR volgens mij en die doet dan eventueel aangifte bij de politie  
zie dit bericht:   http://www.verkeerspro.nl/rijschool/2011/01/06/drie-arrestaties-na-fraude-tijdens-theorie-examen-cbr/


Nachtbroeder1978

  • verpleegkundige, evenementen verkeersregelaar, niet gecertificeerde hoogtewerker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 164
Reactie #14 Gepost op: 23 december 2011, 22:30:42
Politie snapt dronken leerling tijdens rijles
Laatste update:  18 december 2011 11:23

HAARLEM - Een 19-jarige man uit Haarlem <<.................>> In totaal moesten 965 bestuurders een blaastest doen.

www.nu.nl

Reed zelf ook die fuik in tijdens het begin van de nachtdienst. Ik hopen op een BOB-sleutelhanger
 O0, breken ze de boel weer op, was er nog 1 voor me die wel moest, maar ik niet meer.

Maar ja, ze hadden het kennelijk al druk genoeg gehad  O0

GreetZ,
Nachtbroeder1978
ook al heb je ergens geen verstand van, kan je er toch een mening over hebben.