Mee vliegen??

Auteur Topic: Mee vliegen??  (gelezen 42717 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #110 Gepost op: 12 juli 2007, 21:37:30
Nu je het zegt.... op de site van AH staat dat gegrilde karbonades met relish het recept van de dag is!

volgens mij net zo on topic als jouw opmerking over de politieheli... ;)

 ;D


RoyLL3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
Reactie #111 Gepost op: 31 juli 2007, 12:36:57
Nu je het zegt.... op de site van AH staat dat gegrilde karbonades met relish het recept van de dag is!

volgens mij net zo on topic als jouw opmerking over de politieheli... ;)
Prachtig hihi :p

@topic: Niet alleen door veiligheids-redenen mag/kan (piloten vinden het vaak niet zo'n probleem, maar het is wel veel werk voor hun en jezelf) er niet mee gevlogen worden. Maar wat denk je van de verzekering die je ff moet afsluiten voor dit geintje. Want na mijn weten is dit een aparte regeling!?


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #112 Gepost op: 1 september 2007, 18:11:45
Prachtig hihi :p

@topic: Niet alleen door veiligheids-redenen mag/kan (piloten vinden het vaak niet zo'n probleem, maar het is wel veel werk voor hun en jezelf) er niet mee gevlogen worden. Maar wat denk je van de verzekering die je ff moet afsluiten voor dit geintje. Want na mijn weten is dit een aparte regeling!?  

 Iedereen die meevliegd moet iets onder tekenen, laast nog éen inzet in rotterdam west geplaat en daar ging een agent mee en alles werd genoteerd en moest ook een briefje ondertekenen :)


brielle

  • Gast
Reactie #113 Gepost op: 1 september 2007, 18:43:56
volges mij mag het alleen in uitzondering als je iets met het vak te  maken hebt bijvoorbeeld een verpleegkundige op dde ambulance of iets dergelijks ook heb ik op dit forum wel is voor bij zien komen met iemand van de meldkamer die mee mocht maar gewoon een burger ik denk dat die kans er bijna/niet is


nick1107

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 626
Reactie #114 Gepost op: 1 september 2007, 18:57:24
ligt er ook nog aan of de heli helemaal vol is getankt


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #115 Gepost op: 1 september 2007, 20:05:14
Iedereen die meevliegd moet iets onder tekenen, laast nog éen inzet in rotterdam west geplaat en daar ging een agent mee en alles werd genoteerd en moest ook een briefje ondertekenen :)

Ik heb een keer met de LL2 meegevlogen van plaats ongeval naar het LUMC. De arts zat in de ambu. Ik heb toen niets hoeven ondertekenen. Wel werd bij het opstijgen aan de verkeerstoren doorgegeven dat er een extra passagier aan boord was.


RoyLL3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
Reactie #116 Gepost op: 1 september 2007, 22:45:05
Ik heb een keer met de LL2 meegevlogen van plaats ongeval naar het LUMC. De arts zat in de ambu. Ik heb toen niets hoeven ondertekenen. Wel werd bij het opstijgen aan de verkeerstoren doorgegeven dat er een extra passagier aan boord was.



erg vreemd dat je niks hebt hoeven ondertekenen. Er MOET namelijk geregistreerd staan wie er op het moment van je vlucht aan boord was. Waarvoor je aanboordwas, Hoelang, Van welke locatie je af kwam etc.etc! Dit heb ik toevallig een tijdje terug mee gekregen toen een Ambulance VPK in opleiding met de Lifeliner3 mee mocht vliegen. Hier was ik ook bij aanwezig, en ze moest echt alles doorgeven, ambupost, naam, leeftijd, woonplaats etc.etc!


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #117 Gepost op: 1 september 2007, 22:51:31
erg vreemd dat je niks hebt hoeven ondertekenen. Er MOET namelijk geregistreerd staan wie er op het moment van je vlucht aan boord was. Waarvoor je aanboordwas, Hoelang, Van welke locatie je af kwam etc.etc! Dit heb ik toevallig een tijdje terug mee gekregen toen een Ambulance VPK in opleiding met de Lifeliner3 mee mocht vliegen. Hier was ik ook bij aanwezig, en ze moest echt alles doorgeven, ambupost, naam, leeftijd, woonplaats etc.etc!

Ik moest inderdaad wel van alles doorgeven en er werd van alles doorgegeven, maar handtekening heb ik niet gezet.


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #118 Gepost op: 1 september 2007, 23:37:59
Ik moest inderdaad wel van alles doorgeven en er werd van alles doorgegeven, maar handtekening heb ik niet gezet.

Same here. Ook ik kreeg de kans mee terug te vliegen naar het EMC vanaf de lokatie van een ongeval en moest inderdaad vanalles doorgeven incl naam en telefoonnr contactpersoon voor het geval we neerstortten maar heb niks hoeven ondertekenen. Beetje onzinnig ook, wat zou je met dat formulier doen? Meenemen de Lifeliner in zodat hij met je mee neerstort?


RoyLL3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
Reactie #119 Gepost op: 2 september 2007, 11:06:45
Ik moest inderdaad wel van alles doorgeven en er werd van alles doorgegeven, maar handtekening heb ik niet gezet.

Aha, dit wist ik niet ;) Ik dacht dat je helemaal niks had doorgegeven. En idd, handtekening word niet naar gevraagd.