Mee vliegen??

Auteur Topic: Mee vliegen??  (gelezen 42726 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #40 Gepost op: 3 februari 2005, 14:21:17
dat is wel het makkelijkste ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


urlie

  • Gast
Reactie #41 Gepost op: 8 februari 2005, 15:56:24
Ik zou mijn stage bij de ADAC Christoph Europa 1 (Wurselen/Aken) meteen weer overdoen. De snelheid, de kick, het professionele team, de trauma's...Wauw  :)


gja

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 9 februari 2005, 22:09:30
bij trauma NL zag ik in vogelvlucht ook een bemaningslid van de ambu in de heli zitten die vanuit hoogeveen naar zwolle vertrok. Dus wie een keer mee wil vliegen ga kijken als je aan de slag kan in die regio misschien mag je dan mee vliegen


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #43 Gepost op: 9 februari 2005, 22:12:17
bij trauma NL zag ik in vogelvlucht ook een bemaningslid van de ambu in de heli zitten die vanuit hoogeveen naar zwolle vertrok. Dus wie een keer mee wil vliegen ga kijken als je aan de slag kan in die regio misschien mag je dan mee vliegen
dan heb je echt maar in vogelvlucht gekeken,het bemanningslid van de ambu is in de plaats van de traumaarts meegevlogen,aangezien de traumaarts met de ambulance mee is gegaan met een ernstig gewonde ;)


gja

  • Gast
Reactie #44 Gepost op: 9 februari 2005, 22:15:24
in de ambu zit ook nog een bijrijdersstoel voorin en achterin kan je toch ook met 2 personen werken dus volgens mij was dit gewoon een vlucht waar we eigenlijk allemaal van dromen


Albert Dijkstra

  • Gast
Reactie #45 Gepost op: 24 maart 2005, 16:25:47
Op zaterdag 2 april vindt aan de Stromenweg te middelburg de open dag van het brandweer stadsgewest Vlissingen - Middelburg plaats. Tijdens deze dag kunnen bezoekers meedoen aan een prijsvraag waarbij tal van prijzen te winnen zijn. De hoofdprijs is een hele bijzondere, namelijk een vlucht van enkele minuten met een traumahelikopter!!
( vertek 16.00 uur vanaf brandweerpost naar vliegveld Midden Zeeland, vanaf daar met brandweervoertuig terug) Een unieke kans dus !


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #46 Gepost op: 24 maart 2005, 23:00:20
Op zaterdag 2 april vindt aan de Stromenweg te middelburg de open dag van het brandweer stadsgewest Vlissingen - Middelburg plaats. Tijdens deze dag kunnen bezoekers meedoen aan een prijsvraag waarbij tal van prijzen te winnen zijn. De hoofdprijs is een hele bijzondere, namelijk een vlucht van enkele minuten met een traumahelikopter!!
( vertek 16.00 uur vanaf brandweerpost naar vliegveld Midden Zeeland, vanaf daar met brandweervoertuig terug) Een unieke kans dus !


Heb je miss meer informatie over wat voor prijsvraag ect. Lijkt me wel gaaf  ;).


albert dijkstra

  • Gast
Reactie #47 Gepost op: 25 maart 2005, 09:07:37
Meer informatie?.... er dient antwoord gegeven te worden op slechts één vraag... en het antwoord is te vinden tijdens de open dag....

meer vertel ik niet!


Ridder Pim

  • Gast
Reactie #48 Gepost op: 26 maart 2005, 01:19:05
En om welke helikopter gaat het dan? Die uit Brugge?


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #49 Gepost op: 26 maart 2005, 03:41:10
Dat staat ook niet op de website! Maar als ik het gastenboek zo eens lees staat er wel mee rniet op wat er wel op 'hoort' te staan. 8) www.brandweerstadsgewest.nl

Christian