Blijf het nog steeds onbegrijpelijk (lees geldverspilling) vinden, dat menig bedrijf uiterlijke kenmerken wil dragen welke overeenkomen, danwel doelen op welke hulpverlener dan ook!
Denk hierbij aan een rijschool in ZH welke biza-striping in paars/groen voert, taxibedrijven zoals VZA welke blauwe bakken of erger nog, nepbakken op het dak plaatsen en dan nog maar niet te spreken over fietsenmakers en dierenambulances (afhankelijk van donateurs)!
Ik lach er hevig om maar vraag me af waarom die mensen niet bij de politie of verpleeghuizen solliciteren al ze zo graag mensen hulp willen verlenen?
Dierenambulance met zijn collectebusje op de rommelmarkt krijgt van mij geen cent! Niet omdat ik hun werk niet goed vind, in tegendeel. Maar betalen omdat hun geilen op een blauwe bak en gele afgeschreven ambulance doen ze maar van andermans centen!
Oh ja en rijles nemen bij een rijschool zoals vernoemd, heb ik ook niet gedaan, die strepen eraf scheelt vast wat in de lesprijs denken jullie niet?
En vergeet ik bijna nog die lijkwagen Mortulance, die minder erge reakties op zou roepen......
Zucht..... Solliciteer gewoon bij een hulpverlener, kun je geoorloofd in ECHTE ambulances, politieauto's etc met werkende zwaailampen rijden !