Gelderland - Harderwijk - 2 februari 2008 - Rampenoefening Dolfinarium

Auteur Topic: Gelderland - Harderwijk - 2 februari 2008 - Rampenoefening Dolfinarium  (gelezen 5485 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Ik ben ook mee geweest, het was idd niet zo heel boeiend, dr was wel drinken maar geen eten oid.... (tip voor de volgende keer mischien..)

Na me ingechreven te hebben, heb ik toch een prijs gewonnen omdat ik mee was, dus dat was weer beter dat het niet voor niks was ;) :P
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Ik ben ook mee geweest, het was idd niet zo heel boeiend, dr was wel drinken maar geen eten oid.... (tip voor de volgende keer mischien..)

Wij kregen bij binnenkomst in het Dolfinarium om 1000 uur allemaal een lunchpakket mee met oa. broodjes, drinken, chocoreep, genoeg om de dag mee door te komen...
Jij niet?  ;)
Samen sterk in de hulpverlening!


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Ja wel maar, jij bent waarschijnlijk niet mee geweest naar Gen. Spoor kazerne voor evaluatie ect.
want dat was wel weinig als je tot 4 / 5 uur met alleen een lunch pakketje moet leven..  ;)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
tot 5 uur ???, dat is dan wel heel erg lang!  :o

ben ik dan even blij dat we dan niet zijn meegegaan! We hebben vanaf ongeveer 1130 uur voor de deur van het Dolfinarium gestaan en de verschillende hulpdiensten zien aankomen en foto's gemaakt, en ondertussen onze lunchpakketjes opgegeten :). Toen waren we het wel zat (er was weinig actie meer), en zijn rond 1300 uur vertrokken.
Samen sterk in de hulpverlening!


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Snap je dan dat we te weinig eten / drinken hadden??  :P
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
haha, ja dat snap ik...
maar daarnaast, toevallig heb ik ooit enige tijd bij de stoottroepen op de spoorkazerne rondgelopen, en geloof me, daar wil jij niet eten!  :D
Samen sterk in de hulpverlening!


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Nee extra lunch pakketje was ook welkom :P
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar